קבלו את ישראל היפה במובן האיכותי של המונח. קבלו את ישראל החדשנית, היוזמת והמובילה בתחומי חיים רבים.  

זהו המסר העולה מאירוע ראשון מסוגו המתקיים היום (שלישי) בניו יורק - אירוע החושף את ישראל כמוקד של יצירתיות, מאגר של ראשוניות  ומרכז של יוזמות. מדינת היזמים. 
כ-700 יזמים מתחומים שונים ומגוונים ישתתפו בכנס המתקיים במרכז האמנות הנחשב כגדול בעולם "מרכז מאנה לאמנות מודרנית" שהקים היזם הישראלי משה מאנה בניו ג'רסי.  

בתוכנית הכנס שיימשך יום אחד ידברו כ-20 יזמים בחלקם הגדול מישראל שיציגו את יוזמותיהם, יספרו על מאמציהם לקידומן ויסבירו את היתרונות וההשלכות של מפעליהם.
בין רשימת הדוברים הישראלים, העתונאית מיקי חימוביץ' שתרצה על "יום שני בלי בשר", מיכל אנסקי הגסטרונומית, המוזיקאי והסטארטאפיסט יוני בלוך, השף  הישראלי- אמריקאי מיכאל סלומונוב. נשיא חברת קרדבורד נמרוד אלמיש שיציג אופניים שהורכבו מנייר ממוחזר. דני ויסברג שהמציא את אמצעי עזר לעיוורים. 
בין הדוברים האמריקאים דמויות מפורסמות מתחומי הפרסום והשיווק – ברי זלצברג נשיא חברת דלויט-טוש, ג'ף פולבר הידוע כ'גורו' בעולם הפרסום האמריקאי, מתיו שכנר מנכ"ל חברת אדוויק. הכנס הוא יוזמה של הקונסוליה הישראלית בניו יורק ש'דחף' והוביל הקונסול הכללי עידו אהרוני הרואה באירוע היום ביטוי נוסף לחדשנות ומקוריות בתחום ההסברה והנגישות לדעת הקהל האמריקאית שהוא משתדל לקדם בשנים האחרונות.  
בשיחה ל'מעריב אונליין' אמר "בעולם תחרותי לא פחות חשוב להיות אטרקטיבי מאשר צודק. למדינת ישראל יתרונות רבים והגיע הזמן לקיים שיח שחושף וחוגג אותם וזאת מטרת הכנס הנוכחי. הכנס נועד למצב את ישראל כבירת ההשראה והיזמות".