השופטת שאחראית על חקירת התאונה הקטלנית שאירעה הלילה (שלישי) בארגנטינה אישרה כי עשרה בני אדם נהרגו בהתרסקות וכי גופותיהם של עשרת הקרבנות הועברו לבירת המחוז לה ריוחה על מנת לבצע נתיחות שלאחר המוות.
התגשות המסוקים בארגנטינה
שלושה כוכבי ספורט צרפתים נהרגו בתאונה - השחיינית והאלופה האולימפית קמיל מופה, שייטת היאכטות הנודעת פלורנס ארטו והמתאגרף אלכסיס וסטין, גם הוא זוכה מדליה אולימפית. הם שהו במדינה לצורך צילומים של תוכנית ריאליטי חדשה בנושא הישרדות.
"מה שאני יכול לומר הוא שהייתה התנגשות בין שני מסוקים כאן במחוז וילה קאסטלי, ברגע שהם עזבו את ההפקה של התוכנית הבינלאומית. כתוצאה מההתנגשות בין שני כלי הטיס, 10 בני אדם נהרגו למרבה הצער", אמרה השופטת וירג'יניה אילנס בורדון.




אלכסיס ונטין וקמיל מופה. צילום: רויטרס
 
בין הקרבנות, שני טייסי המסוקים, שניהם בעלי עבר צבאי, כך לפי העיתון הארגנטינאי היומי לה נאסיון. התוכנית שצולמה בארגנטינה "Dropped", כוללת השארת המתמודדים בשממה, כך שעליהם להשתמש בכישוריהם על מנת למצוא את דרכם בחזרה לציוויליזציה.
כחלק מהתוכנית, המתמודדים האחרים עמדו כשעיניהם מכוסות על הקרקע, כמה מאות מטרים ממסלול הטיסה של המסוקים, כך דווח בתקשורת הצרפתית. הם רצו לאזור ההתרסקות אבל לא יכלו לכבות את האש, סיפר עוזרו של אחד המתמודדים לטלוויזיה הצרפתית.