איראן שולחת את זרועותיה הארוכות גם לתימן, כאשר גורמי ממשל בסנעא הכחישו היום (רביעי)  דיווחים כי הנשיא עבד רבה מנסור האדי נמלט מהארץ. הגורמים הרשמיים הדגישו, כי הנשיא נמצא באזור מבטחים בעיר עדן, שם כונן בירה זמנית. את הדיווח על הימלטותו של הנשיא במסוק מסר ערוץ "אל-מיאדין" הלבנוני, המקורב לחיזבאללה – ארגון שיעי התומך בחות'ים השיעים, הפועלים גם בתמיכת איראן.
 
במקביל, המורדים החות'ים הודיעו, כי הם מחזיקים בידיהם את שר ההגנה מחמוד א-סובייחי. לדבריהם, הוא נתפס כאשר הכוחות עשו דרכם לעדן. כמו כן נמסר, כי נמל התעופה בעדן נסגר לתנועת של טיסות נכנסות ויוצאות משיקולי ביטחון. 
 
מצרים הכחישה כי הסכימה להעניק לתימן סיוע צבאי. דובר משרד החוץ בקהיר אמר, כי אינו מכיר את דבריו של שר החוץ התימני בעניין. 
 

השר ריאד יאסין אמר, כי מדינות ערב ובהן מצרים נענו בחיוב לבקשת ארצו לסייע לה בעקבות השתלטות המורדים החות'ים משום שהן מבינות, כי המצב עלול להסתבך עוד אם ייפלו עוד ערים בתימן לידי המורדים.
 
תימן ביקשה שלשום ממועצת הביטחון לאשר למדינות המוכנות לכך לסייע לה בפעולה צבאית. באגרת למועצת הביטחון כתב נשיא תימן, כי הוא מבקש מהמועצה לאשר למדינות המוכנות לפעול בעניין לסייע לארצו להתגונן מפני התוקפנות של המורדים החות'ים, שהשתלטו גם על הבירה סנעא.
 
הטלוויזיה של תימן, שהמורדים מפעילים אותה לאחר שהשתלטו עליה, דיווחה כי הוצע פרס של יותר מ-90 אלף דולר למי שילכוד את הנשיא האדי. 
 
בתוך כך, סעודיה הכחישה דיווחים כי בכוונתה להתערב בנעשה בתימן השכנה. מוקדם יותר, הציבו הסעודים כוחות צבא ונשק כבד בגבול עם תימן. שר החוץ של סעודיה, סעוד אל פייסל, אמר השבוע כי מדינות ערב יעשו את הצעדים הדרושים להתמודד עם התוקפנות של החות'ים אם לא יושג פתרון אחר למשבר.
המשבר בתימן עשוי לעלות בכינוס הליגה הערבית שיחל בשארם א-שייח' במצרים ביום שישי.