התקיפות האוויריות של ערב הסעודית ובעלות בריתה  נגד המורדים החות'ים בתימן חייבות להיפסק, כך אמר שר החוץ של איראן, מוחמד זריף, שארצו נחשבת לתומכת הגדולה של המורדים השיעים. הוא הוסיף כי כל הצדדים  בעלי ההשפעה במדינה צריכים לפעול למציאת פיתרון מדיני. 

"גינינו את ההתקפות. הן חייבות להיפסק, וכולם צריכים לעודד דו שיח ופיוס לאומי בתימן, ולא להקשות על התימנים להתאחד", אמר זריף, הנמצא בלוזאן לשיחות הגרעין עם מעצמות המערב. הוא הוסיף כי בצד השיחות, נערכים דיונים על המצב בתימן, כשטהרן מביעה את תמיכתה במורדים השיעים. 
דבריו של זריף באים על רקע חידוש התקיפות האוויריות במסגרת המבצע הצבאי שפתחו ערב הסעודית ומדינות נוספות במפרץ הפרסי נגד החות'ים בתימן. תושבים בצנעא דיווחו היום (שישי) שמטוסי קרב תקפו היום ליד מתחם ארמון הנשיאות בבירה, הנשלטת על ידי החות'ים. ההתקפות פגעו גם במתקן צבאי בו נמצאים טילים. 

מוקדם יותר הבוקר תקפה הקואליציה בסיסי צבא המסונפים לנשיא לשעבר עלי עבדאללה סאלח, בעל ברית של החות'ים. 

גם חבל הבית של המורדים נמצא תחת מתקפה. מטוסי קרב תקפו לפנות בוקר שוק בכתף אל בוקעא בצפון חבל סעדה ופגעו ב-15 בני אדם. תקיפה נוספת ארעה במחוז שאדה.  

בתוך כך, נשיא טורקיה, רג'פ טאיפ ארדואן, שוחח היום (שישי) בטלפון עם מלך ערב הסעודית סלמן וקיבל ממנו עדכונים על המבצע הצבאי בתימן, כך מסרו גורמים בארמון הנשיאות באנקרה. ארדואן כבר הודיע שהוא תומך במבצע. 

שר החוץ הרוסי, סרגיי לברוב, התייחס אף הוא לאירועים בדרום חצי האי ערב. לברוב, הנמצא בגוואטמלה, הזהיר כי האירועים עלולים להגביר את להבות הסכסוך בין השיעים לסונים.