מועצת הביטחון תדון הערב (שבת, 18:00 שעון ישראל) במלחמה בתימן, לבקשת רוסיה. מוסקבה ביקשה מהמועצה לקרוא לפסק זמן הומניטרי במתקפה של הקואליציה הערבית בתימן.

במקביל, על פי דיווחים בתימן, המורדים החות'ים הפרו- איראנים השתלטו על הקונסוליה הרוסית בעדן, וצולפים באזרחים המובילים את ההתנגדות להם מעיר החוף. לדיווח אין אישור ממקור אחר. היום דווח, כי בעדן נהרגו עד כה 185 בני אדם ו-1,282 נפצעו - רובם אזרחים. על פי ההערכות, בקרבות בתימן נהרגו בשבועיים האחרונים כ-520 אזרחים ו-1700 נפצעו.
 
ראש ממשלת בריטניה, דיויד קמרון, התקשר אתמול למלך סעודיה, סלמאן, והביע את תמיכת ארצו במבצע, כולל המשך התיאום בין המדינות.


המורדים החות'ים הסיגו את כוחותיהם מארמון הנשיאות בעדן

בינתיים, כוחות הקואליציה הערבית בהובלת סעודיה, תקפו מטרות של המורדים באי מיון שבמצרי באב אל-מנדב. דובר הקואליציה, אחמד אל-עסירי, אמר בריאד, כי המורדים הפרו-איראנים הציבו באי נשק וטילים כדי לשבש את תנועת כלי השיט במצרים. הוא הוסיף, כי הכוחות הפועלים בתימן נערכים לכל אפשרות ובכלל זה לאפשרות שהמורדים, ובהם המיליציות הנאמנות לנשיא לשעבר עלי עבדאללה סאלח, ישתמשו בנשק כימי. בנוסף הותקפו מטרות של המורדים במחוז סעדה וחאג'ה על הגבול הסעודי.
 
בדרום-מערב סעודיה נהרגו שני אנשי משמר הגבול מירי מתחום תימן. עוד איש משמר הגבול של סעודיה נהרג באותו אזור ביום חמישי. 
 

המורדים החות'ים הסיגו את כוחותיהם מארמון הנשיאות בעדן בשל התקיפות מהאוויר. גורם סעודי אמר, כי כוחות מיוחדים של סעודיה פועלים במרכז העיר עדן ומסייעים במאבק במורדים החות'ים ובמיליציות של הנשיא לשעבר סאלח. שני הצדדים לוחמים בעיר עדן כבר עשרה ימים. 
 
העיתון התימני "עדן אל-ר'ד" דיווח, כי כוחות הקואליציה הערבית הצניחו כלי נשק בעבור הכוחות הלוחמים במורדים. עדן היא המעוז האחרון שבו שלט הנשיא האדי קודם שנמלט לסעודיה בשבוע שעבר. 
 
בתוך כך, סין הודיעה כי חילצה יותר מ-200 אזרחים של עשר מדינות בהן גרמניה, פולין, בריטניה וקנדה. ממשרד החוץ בבייג'ין נמסר, כי ספינת מלחמה שהייתה בדרכה לג'יבוטי אספה את האזרחים הזרים מנמל עדן. מוקדם יותר דאגה סין לפנות כ-570 מאזרחיה.