במסגרת החיפושים שהתחדשו הבוקר (חמישי) אחר גופת הנערה בת ה-12, שנספתה אתמול בשריפת המעבורת בתאילנד. אותרה הבוקר גופה בעומק של 18 מטרים באזור בו התרחשה השריפה.



כלי תקשורת בתאילנד מדווחים כי הגופה שנמצאה הבוקר במעמקי הים, היא של הנערה הישראלית שנספתה באסון השריפה. על פי הדיווחים בתאילנד הגופה נמצאה בשש בבוקר (שעון ישראל). היא נמצאה כמאה מטר מהמקום בו הספינה נשרפה. לדבריהם הצוללנים משו את הגופה מן המים אל החוף.



הכוחות שפועלים במקום מנסים לבדוק האם מדובר באותה נערה שנהרגה אתמול. ממשרד החוץ נמסר כי תהליך הזיהוי נמצא בעיצומו ועדיין לא ניתן לומר בוודאות כי מדובר בילדה שהייתה עם הוריה בטיול בת מצווה. 



כזכור, אתמול אירע אסון בתאילנד, שגבה את חייה של ישראלית בת 12. היא נספתה במהלך טיול בת מצווה שערכה עם משפחתה, לאחר שאש פרצה בבטן האונייה ששייטה מקראבי לפוקט. האסון הותיר את משפחתה באבל גדול ובהלם מוחלט על החופים, לאחר שהצליחו להיחלץ מהאש בלב ים. 

משפחת הנערה. צילום: אתר http://phuketwan.com

האירוע עצמו התרחש בשעות אחר הצהריים. הנערה, ביחד עם משפחתה, נספתה בספינת טיולים בדרום תאילנד במהלך טיול משפחתי, אחרי שהמעבורת שעליה שהתה עם בני משפחתה עלתה באש, במהלך שיט בדרום תאילנד. הילדה טיילה יחד עם הוריה ואחיה. סירות דייגים וסירות מנוע מיהרו לכיוון המעבורת הבוערת ופינו 114 נוסעים לעבר חופי האי או נאנג הסמוך.