ארה"ב הרחיבה את היקף שיתוף המידע המודיעיני עם סעודיה בשל הלחימה בתימן. כך מסר גורם רשמי בממשל האמריקני. הסיוע כולל מידע על מטרות של החות'ים בתימן ועל אזורים רגישים שבהם יש להיזהר מפגיעה באזרחים.

בתוך כך, ארבעה ימים לאחר קריאת איסלמבאד לטהרן להשתתף בפסגה לדון במשבר בתימן, דווח היום (שבת) בעיתון הלונדוני "אל-חיאת", כי ראש ממשלת פקיסטן, נוואז שריף, ומפקד הצבא גנרל ראחיל שריף, סירבו להצעת איראן להקים קואליציה המורכבת מפקיסטן, איראן וטורקיה נגד הקואליציה הערבית בהובלת סעודיה, ובהשתתפות מדינות המפרץ, מצרים וירדן.
 
הדרישה של שר החוץ האיראני, מוחמד ג'ואד זריף, להיוועד עם מפקד צבא פקיסטן, במהלך ביקורו במדינה בימי רביעי וחמישי, נחשבת לבקשה חסרת תקדים בדיפלומטיה האיראנית.


גנרל שריף הדגיש בפגישה עם ראשי הצבא בארצו שביטחון סעודיה הוא חלק מהביטחון הלאומי של איסלמבאד. במקביל, גינה ראש מועצת חכמי הדת בפקיסטן, מולאנא (שייח' בפקיסטן) טאהר אשרפי, את המרד החות'י בתימן בתמיכת איראן, וקרא לממשלת ארצו לא להיכנע לדרישת הפרלמנט וכן לשגר כוחות מתנדבים לערב הסעודית על מנת להילחם נגד החות'ים.
 
בעיתון הסעודי "א-שרק אל-אווסט", היוצא לאור בלונדון, דווח כי משלחת רמת דרג של שרים פקיסטנים תגיע לריאד בניסיון להבהיר את עמדת הממשל באיסלמבאד, לאחר שהפרלמנט הפקיסטני דחה שיגור כוחות ללחימה לצד הקואליציה הערבית בתימן, אם כי ראשי המפלגות הדגישו את תמיכת בביטחון וביציבות ערב הסעודית.

הדרישה האיראנית מעלה תהיות וסימני שאלה לגבי עמדתה המזוגזגת של טורקיה לגבי המשבר בתימן. שכן, רגע לפני ביקורו של הנשיא רג'פ טאיפ ארדואן בטהרן, הוא תקף את איראן ש"מנסה לשלוט במזרח התיכון, ומעשיה החלו להרגיז את ארצו, את סעודיה את מדינות המפרץ". לדבריו, "על איראן להבין שאי אפשר לשאת זאת". נשיא טורקיה אמר עוד, כי אנקרה תשקול להעניק תמיכה לוגיסטית לפעולה נגד המורדים החות'ים. "החות'ים דחפו את המדינה אל מאבק עדתי בשל ההשתלטות שלהם", אמר ארדואן. "הדבר עלול לגרום לפילוג המדינה".

ארדואן שוחח בשבת בטלפון עם מלך סעודיה סלמאן ועם אמיר קטאר תמים אל ת'אני. על פי הערכות, השיחות עסקו בהמשך הלחימה בתימן, בהובלת הסעודים. לא מן הנמנע שהקריאה האיראנית לפקיסטן להצטרף לקואליציה עם טורקיה עלתה במהלך השיחות. בינתיים, למרות הכחשות איראן שהיא מסייעת לחות'ים, חברי מיליציה בעיר החוף עדן טענו כי לקחו בשבי שני קצינים ממשמרות המהפכה של איראן שעסקו במתן ייעוץ למורדים.

בינתיים, ב-24 השעות האחרונות המשיכו כוחות הקואליציה לתקוף עמדות ומוצבים של החות'ים באזור עדן, שם נהרגו 40 חמושים. מקורות שבטיים אמרו, כי באחד המקרים 13 חמושים חות'ים נהרגו במארב מצפון מערב לעיר הדרומית. בסעודיה עולים הקולות הקוראים לגיוס חובה של צעירי הממלכה, נוכח הלחימה בתימן. המופתי של הממלכה, עבד אל-עזיז אל-שייח', קרא בדרשת יום השישי, לגיוס חובה של הצעירים שיש לאמנם היטב, כדי "להילחם בכל שטן".