מועצת הביטחון של האו"ם החליטה הערב (שלישי) על הטלת אמברגו צבאי על המורדים החות'ים, אשר שולטים כעת על רובה של תימן, בזמן שהקרבות במדינה רק מתעצמים. 

כמו כן קראה מועצת הביטחון למורדים לחדול מהלחימה, ולסגת מהשטחים אותם כבשו, בהם הבירה צנעה. 
ביינתים בשטח, הכריזו חמושים תומכי המשטר על מספר הישגים מול המורדים החות'ים במספר מוקדי לחימה  בדרום תימן, בהם חלק מעיר הנמל עדן, שהיא נקודת השליטה האחרונה של תומכי המשטר בראשות הנשיא עבד רבו מנסור האדי, בו תומכת סעודיה. 

היום הציג שר החוץ של איראן  תוכנית בארבעה שלבים להשגת שלום בתימן, הכוללת דיאלוג וסיוע הומניטרי. מוחמד ג'וואד זריף שב וקרא לסיום התקיפות האוויריות בתימן בהובלת סעודיה, נגד המורדים הח'ותים, המקושרים לטהרן.
 
ההצעה של זריף צפויה להכעיס את ערב הסעודית ואת הכוחות האחרים שמאשימים את איראן בחימוש הח'ותים ובהתערבות בעניינים הפנימיים בתימן. טהרן מכחישה כי סיפקה תמיכה צבאית לח'ותים.
 
נשיא תימן עבד-ראבו מנסור האדי עזב לריאד בחודש שעבר כשהמורדים התקדמו לעבר עיר הנמל הדרומית עדן, מה שהביא לפתיחת מבצע התקיפות האוויריות על ידי הקואליציה בהובלת ערב הסעודית, בניסיון להדוף אותם. שר החוץ האיראני זריף הציע הפסקת אש, סיוע הומניטרי, דיאלוג פנימי בתימן וממשלה רחבה שתביא לסיום הסכסוך.