נשיא סוריה בשאר אסד, שלא מרבה בהופעות בציבור ובתקשורת,  אמר היום (רביעי) כי הפסד בקרבות לא אומר כי המלחמה אבודה. מנהיג סוריה אף הצדיק את הכשלונות האחרונים, ואמר שהם חלק נורמלי ממלחמה: "במלחמה יש עליות ומורדות. אנחנו מנהלים מלחמה ולא מערכה". 

בהופעה פומבית נדירה, הגיב אסד ישירות למצב בעיירה האסטרטגית שבצפון מערב המדינה, ג'יסר א-שורור שעליה השתלטו המורדים, וניסה להקטין את גודל הצרה: "הצבא הסורי יגיע בקרוב לנצורים באותה עיירה כדי להמשיך את המערכה". 
אתמול טען בעל בריתו של אסד, מזכ"ל חיזבאללה, חסן נסראללה, כי ארצות הברית משתמשת בסעודיה שנלחמת בחות'ים בתימן, במטרה להביא לחלוקה עדתית של העולם הערבי. 

בדבריו הזהיר נסראללה: "פרויקט חלוקת מדינות ערב שמנהלת ושיגנטון, עלול להכניס את האזור, כולל סעודיה, למלחמת אזרחים שתימשך מאות שנים".
בנאום שהועבר בשידור ישיר בערוץ "אל-מנאר" הלבנוני, האשים מזכ"ל החיזבאללה את ושינגטון בשימוש בארגון "המדינה האסלאמית", דאעש, לקידום האג'נדה של חלוקת העולם הערבי. "האמריקאים חושפים את כוונותיהם באמצעות חקיקה בקונגרס שתאשר את חימוש הכורדים והשבטים הסונים בעיראק", אמר. "ברור היום, כי יש ניסיון אמריקאי להכשיל את ממשלת וצבא עיראק מול ארגון דאעש", הוסיף נסראללה.