לפחות לוחם אחד של חיזבאללה נהרג הבוקר (חמישי) בעימותים עם לוחמי "ג'יש אל-פתח" בסוריה.

העימותים בין הארגון הלבנוני שמסייע לצבא המשטר, לבין לוחמי "ג'יש אל-פתח" - קואליציה של 18 ארגוני מורדים ובהם ארגון ג'בהת א-נוסרה המסונף לאל-קאעדה – היו באזור ג'רוד עסאל אל-וורד בהרי קלמון שבפרברי דמשק, סמוך לגבול עם לבנון.
עדי ראייה סיפרו לרשת "סוריה חי", המזוהה עם המורדים, כי קואליציית המורדים מנהלת קרבות עזים מתנהלים באזור קלמון, והם אף השמידו כמה כלים ודחפורים צבאיים. מקור בקואליציה דחה את הטענות, כי צבא המשטר וארגון חיזבאללה השתלטו על כמה מוצבים, והדגיש כי המערכה נמשכת וישנן נסיגות והתקיפות הדדיות בין הצדדים.

דיווח:  מפקד בכיר ב"ג'בהת א-נוסרה" נהרג בקרבות 

יש לציין, כי ערוץ "אל-מנאר" של חיזבאללה דיווח שצבא המשטר השתלט מחדש על העיר ג'רוד עסאל אל-וורד, שטח של 45 ק"מ, שמורדים השתלטו עליה. בדיווח בערוץ "אל-מיאדין" הלבנוני נטען, כי בקרבות נהרג מפקד בכיר ב"ג'בהת א-נוסרה" המזוהה עם אל-קאעידה, המכונה אבו אחמד מוג'אהד. עוד נטען שבמסגרת הקרבות באזור נהרגו עשרות לוחמים משורות "ג'יש אל-פתח", בהם מפקדים בכירים.
מוקדם יותר נטען, כי קואליציית המורדים לקחה בשבי שישה לוחמים של חיזאבללה בקרבות בעיר זאבדין בפרברי דמשק. 
עוד דווח, כי שני בכירי חיזבאללה בסוריה נהרגו בקרבות באזור קלמון. בדיווח נטען כי הבכירים הם עלי עליאן, המפקד הצבאי של הארגון בסוריה, ותאופיק נג'אר, המפקד הצבאי של הארגון בגזרת הרי קלמון. על פי דיווחים נוספים, עשרות לוחמים של "ג'יש אל-פתח", נהרגו בעימותים באזור קלמון. בחיזבאללה, הלוחם ליד משטר בשאר אסד, אינו ממהר לפרסם פרטים על ההרוגים או השבויים שלו בלחימה בסוריה.