מרוקו הודיעה כי אבדו עקבותיו של מטוס F-16, שלקח חלק בתקיפות בתימן מטעם הקואליציה בראשות סעודיה, כך מסר  הלילה (שני) הצבא המרוקאי בהצהרה שפירסם. 

מגובה על ידי ארצות הברית, הקואליציה בראשות סעודיה מבצעת תקיפות אוויריות נגד המורדים החות'ים ונגד יחידות צבא הנאמנים לנשיא תימן לשעבר עלי עבדאללה סאלח מאז ה-26 במרץ, כשמטרתם היא להחזיר לשלטון במדינה את הנשיא עבד-רבי מנסור האדי. מרוקו הודיעה כי היא מגבה את סעודיה מאז תחילת המתקפה, ויש לה בסיס של מטוסי F-16 הנמצאת באיחוד האמירויות. 
"אבד הקשר עם אחד ממטוסי הF-16 של הצבא, שתקף יחד עם הקואליציה כדי להחזיר את הלגיטימיות לתימן. המטוס אבד ביום ראשון ב-6:00 בבוקר זמן מקומי", נאמר בהצהרה של הצבא המרוקאי, שפורסמה בסוכנות הידיעות במדינה. 

ההודעה הוסיפה כי הטייס של המטוס השני שטס ליד המטוס שאבד, לא יכל היה לדעת בוודאות האם הטייס הספיק לנטוש את המטוס. עוד נאמר כי מתנהלת חקירה בנושא. 
הקבוצה הדומיננטית של המורדים החות'ים קיבלה את הצעת סעודיה להפסקת אש הומניטרית בת 5 ימים, אך הדגישה כי תגיב לכל הפרה של ההסכם.  
סעודיה השכנה הודיעה ביום שישי כי הפסקת האש יכולה להתחיל מחר (שלישי), אם המילציה בעלת בריתה של איראן תסכים לתנאים שלה, דבר שיאפשר מענה לצורך הדחוף במזון וציוד רפואי בתימן.