בזמן שנשיא ארצות הברית, ברק אובמה וחברי הממשל שלו מנסים להעביר את הסכם הגרעין בארצות הברית ולשכנע את הקונגרס לתמוך בו, מתברר כי האיראנים ממשיכים לנסות ולהתגרות באמריקאים, בעיקר בדרגים הגבוהים שלהם.

למרות חתימת ההסכם בין איראן למעצמות, ממשיכים מנהיגיה לעקוץ את ארצות הברית ללא הפסקה. המנהיג העליון של איראן, עלי חמינאי, אשר גילה את כוחו של הטוויטר בשנים האחרונות, ונהיה אושייה בתחום בשנים האחרונות, החליט לפרסם היום (ראשון) תמונה בה נראית דמותו של ברק אובמה כשהוא מחזיק אקדח צמוד לרקה שלו. 
בכיתוב התמונה נראה נשיא ארצות הברית ונכתב ציטוט של האייתולה חמינאי, שנאמר ב-18/7 בציטוט עצמו המשיך חמינאי את "קו הניצחון" שאיראן דובקת בו מאז חתימת ההסכם ואמר: "אנחנו לא מקדמים מלחמה ולא מתכוונים לפתוח באחת, אבל אם אחת כזאת תיפתח, המפסידה הגדולה ביותר שלו תהיה ארצות הברית האגרסיבית והפלילית".

הציוץ של חמינאי. צילום מסך: טוויטר

הפוסט מגיע בתזמון לא ממש אופטימלי מבחינתו של אובמה, אשר מנסה בכל דרך לגבור על המכשולים שיש לו במדינה, שמנסים למנוע את ההסכם. כזכור, בימים האחרונים החלו הרפובליקנים לצאת בגלוי ובחריפות כנגד ההסכם ואף טענו כי הוא חייב להיות מבוטל לאלתר. אובמה כבר הודיע שיפעיל את זכות הווטו שלו במידה והקונגרס לא יאשר את ההסכם. אובמה עצמו כבר התייחס לאיומים האלה בעבר ובריאיון לניו יורק טיימס אמר לאחר העסקה כי "איראן צריכה לחשוש מארצות הברית. אנחנו יכולים לצאת למתקפה ויכולנו כבר לעשות זאת, אם היינו בוחרים בכך". 
האמירות האחרונות, כך נדמה, באו בעיקר כלפי בית מבחינתו של חמינאי, שרוצה להראות כי הוא עדיין מתייחס לארצות הברית כאל השטן הגדול: "גם לאחר חתימת ההסכם, לא תראו שינוי מדיניות. חמישה נשיאים אמריקאיים כבר ניסו להכניע את איראן מאז המהפכה. הם חלקם מתים והשאר נבלעו בהיסטוריה, בעוד שאנחנו כאן".