סרטון ארוך ומפורט מאוד, סיים הבוקר (ראשון) את הקריירה הארוכה והמרשימה של סגן דובר בית הלורדים הבריטי, לאחר שזה נתפס עם קוקאין וזונה עבור 200 ליש"ט. 

בארון ג'ון סיוול, בן 69, הוא לורד אשר החזיק בעבר בתפקידי מפתח כאשר טוני בלייר היה ראש הממשלה, נראה מסניף קוקאין עם שטר של 5 פאונד. למרבה האירוניה, סיוול אחראי על שמירה על הסטנדרטים בבית הלורדים, אך כל זאת התנפץ לאחר שנראה גם במסיבת סקס כשהוא מסניף מחזה חשוף של אחת הרקדניות במסיבה בה השתתף. באותה המסיבה הוא שאל את אחת מהן "האם היא רוצה לנסות אחד גדול". לאחר מכן הוא אמר ליצאנית כי הוא בסך הכל רוצה להשתולל קצת ואז שילם לה 200 ליש"ט וכל זאת בדירה שכורה בה הוא שכר את שירותיה.
סיוול התפשט באותה המסיבה, וקיים יחסי מין מאחורי גבה של אישתו, ליידי ג'ניפר. שעות ספורות לאחר שהאירוע התפרסם, הוא התפטר מתפקידו באופן מיידי, וכעת ינסה למזער את הנזק הציבורי, הפוליטי והאישי שנגרם לו עקב חשיפת הפרשה בסאן הבריטי. משכורתו של הלורד עומדת על 84,525 אלף ליש"ט מתוקף תפקידו. הוא נחשב לאדם אמיד מאוד, אשר מחזיק בבית בשווי של 1.2 מיליון דולר באברדין. סוול נמצא כעת תחת חקירה של הסקוטלנד יארד, שהודיעה שתחקור את העניין.

לסיום, הוא לא יכול היה להסתבך פחות לאחר שאמר כי "נשים אסייתיות רק נראות תמימות, אך הן למעשה כולן זונות" הוא אמר זאת לאחר שצולם על ידי זוג יצאניות ששכר והביע את אכזבתו כי אין איתם עוד מישהי ממוצא כזה.