כולנו היינו שם. לחברה הכי טובה שלך יש חבר חדש והיא קצת שכחה שאת קיימת. צעירה נחושה מאירלנד החליטה לקחת את זה צעד אחד קדימה - ופרסמה בפייסבוק כי היא מחפשת חבר/ה הכי טוב/ה חדש/ה.
הסטטוס של רייצ'ל ראיין הפך ויראלי, לאחר שהצעירה החליטה לקחת את העניינים לידיים כשהחברה הכי טובה קייטי פילבין החליטה להתמסד ולהיכנס לקשר רציני עם בן הזוג דניאל קופיי בתחילת החודש.
רייצ'ל ציינה שהיא מאד שמחה בשביל בני הזוג ואפילו מחבבת את הבחור, אבל היא מתגעגעת לחברה הכי טובה שלה או יותר נכון לתחושה שיש לה חברה הכי טובה לצידה: "אני החברה הכי טובה של קייטי כבר חמש שנים. אני מאחלת להם את כל ההצלחה בעתיד. לצערי, אני איבדתי את האדם שהיה תמיד שם 24/7, כדי להקשיב לי אומרת כל מיני שיט. אבל הרווחנו 'ווירדו' חדש לחבורה, אז ברוך הבא דניאל".

לעיתון ה"מירור" האירי אמרה רייצ'ל: "ראיתי שהם כתבו שהם במערכת יחסים בפייסבוק, אז החלטתי לכתוב משהו על זה, בחיים לא ציפיתי לתגובה כזו".
"מאחר ולקייטי אין את הזמן להתעדכן איתי, נפתחה המשרה ל"חברה הכי טובה" חדשה. המועמדת האידאלית צריכה להיות מאד גמישה בשעות, בעיקר בערבים ובסופי שבוע. עליהם לאהוב לאכול בחוץ, בעדיפות על נאנדוס, אבל אני פתוחה לרעיונות חדשים".
"שיהיה להם ניסיון מסוים עם איך להתמודד עם אדם רעב, כי אני לא אותו דבר כשאני רעבה", כתבה הצעירה והוסיפה: "אם מישהו חושב שהוא יכול להיות החבר הכי טוב החדש שלי שיוסיף אותי בסנאפצ'אט: "youngryaners". תנסו להגיש מועמדות?
למרבה המזל, הזוג המאושר קייטי ודניאל לקחו את הרעיון בהומור, ורייצ'ל הוסיפה: "אפילו שלקייטי יש עכשיו חבר, היא תמיד תהיה החברה הכי טובה שלי".