לאחר שפורסם אתמול, כי לוחמי דאעש מתכננים מתקפה על המלכה אליזבת', במהלך חגיגות יום ה-70 לניצחון על יפן במלחמת העולם השנייה שיערכו ביום שבת, היום (שלישי) פורסם ראיון עם לוחם דאעש שאישר זאת.



רשת הטלוויזיה "סקיי ניוז", ראיינה את אחד מפעילי הטרור האחראי להכשרת חלק מהלוחמים הנמצאים בבריטניה והוא אישר כי הוחלט לפתוח במתקפה בממלכה הבריטית ואמר: "כן, זה הכל נכון, יש לנו אקדחים, פצצות, רימונים ועוד אמצעים אחרים".



כמו כן, הוא התייחס לאימוני המחבלים: "אחרי הכשרת הלוחמים יש להם שיעורים שנמשכים כשעה ואז הם עוזבים ואנחנו כמעט ולא רואים אותם יותר. אנחנו נמצאים שם להגנתם אבל לא יכולים לראות מה שהם עושים או מה הם מתכננים, זה אסור לנו".



האפשרות של מתקפת טרור בבריטניה היא ככל הנראה חלק מאסטרטגיה חדשה של ארגון המדינה האסלאמית, הקורא ללוחמיו הבריטיים לבצע פיגועים במולדתם, במקום לנסוע לסוריה או עיראק.



מה שעלול להדאיג היא השערת גורמים בשלטון כי כרגע נמצאים בבריטניה שבעה לוחמי דאעש המוכנים לצאת למתקפה בכל רגע נתון.



בדאעש עלו שלב באכזריותם והארגון פרסם לאחרונה סרטון וידאו המראה טכניקה מזעזעת נוספת ובה מכריחים אסירים של הארגון לכרוע על חומרי נפץ ולאחר שהם עושים זאת הם מתפוצצים ומתים, בעוד לוחמי דאעש נראים בצד מאושרים מהמהלך הנורא.