אין ספק שהרשתות החברתיות פרצו דרך משמעותית ביחסים בין סלבס לבין מעריציהם. אם פעם היינו צריכים לחכות לפרסום באיזה אתר אינטרנט לתמונה, היום הכל נעשה כבר בצורה ישירה דרך פייסבוק, טוויטר וכמובן, האינסטגרם.



דרך האינסטגרם, או להלן מעכשיו האינסטוש, אפשר לדעת מה בישלו מושאי ההערצה, לאן הם הולכים, תיעודים מהאירוע וכמובן תמונות שגורמות למעריצים להזיל ריר.



דירוג חדש של האנשים עם הכי הרבה עוקבים מציב את ביונסה בתור הסלבריטאית שהכי הרבה אנשים רוצים לראות אותה ולתהות מה היא עושה. ביונסה, בת ה-33, לקחה את ההובלה עם 42.8 מיליון עוקבים. היא מבחינתה, לא מאכזבת ומעלה באופן יומיומי תמונות לחשבון שלה וגם סרטונים בפיג'מה, מהופעות ומכל מקום אפשרי. 



במקום השני נמצאת הבחורה שאי אפשר לעבור יום בלי לשמוע עליה או על משפחתה - קים קרדשיאן. הדוגמנית, שחקנית פורנו, האם ואישתו של ג'יי-זי, לא מפגרת בהרבה אחרי ביונסה עם 42.3 מיליון עוקבים.

במקום השלישי נמצאת הבחורה, שבהחלט יכולה לסמן וי ענק על השנה האחרונה, טיילור סוויפט, שצועדת גם היא באיזור העשרות מיליונים, עם 41.7 מיליון עוקבים באינסטוש. סוויפט מנהלת מערכת יחסים הדוקה בין האינסטוש לחתול שלה, שמופיע בצורה קצת יותר מדי תדירה בתמונות שהיא מפרסמת.


במקומות הרביעי והחמישי אפשר למצוא את אריאן גראנדה וסלינה גומז. במקום השישי נמצא האקס של גומז, ג'סטין ביבר, "רק" עם 35.8 מיליון עוקבים. אחרי השישייה הראשונה אפשר למצוא את קנדל ג'נר, קיילי ג'נר וניקי מינאז'. הספורטאי הראשון שנכנס לרשימה הוא ניימאר מברצלונה, עם 29.5 מיליון עוקבים. קלואי קרדשיאן שוב נמצאת באיזור, מיילי סיירוס וכריסטיאנו רונאלדו מדורגים במקומות ה-12 וה-13 וקייטי פרי נמצאת במקום ה-14. את הטופ 20 משלימים ג'ניפר לופז, ריהאנה, "דה רוק", ליונל מסי, קורת'ני קרדשיאן ודמי לובאטו.