יש אנשים שיישבעו כי אוכל המשלב מתוק ומלוח יהיה הדבר הכי טעים שיש (מי אמר חמאת בוטנים וריבה בסנדוויץ'?), אבל לדעתנו גם להם, השילוב הבא יישמע מוזר.



בית קפה בפרסטון, לנקשייר שבבריטניה, מציע מנה של מילקשייק מטוגן בשמן עמוק המוגש לצד צ'יפס. כן, מה ששמעתם.




מוגש לצד צ'יפס. צילום: אתר ה"מירור"


ג'ון קלרקסון, בן 57, הבעלים של המקום משנת 1989, טוען שלמרות שחלק מהלקוחות מבולבלים מהמנה החדשה, רבים מהם כבר ניסו את המנה שמורכבת מתערובת מילקשייק קר שבתחילה נמצא בתבנית עם קוביות קרח ולאחר מכן שופכים אותו לטיגון בשמן עמוק למשך כשתי דקות.



ג'ון סיפר כי "אני מחלק ללקוחות דוגמיות כדי לטעום את המנה ואז הם כבר חוזרים שוב לאכול אותה. עכשיו אפשר לא רק לשתות מילקשייק אלא גם לאכול אותו".



מה שיוצא מהתהליך המוזר הוא הצ'יפשייק (כן, שילוב מקורי של צ'יפס ומילקשייק) - כדור פריך שממרכזו נוטף קרם מילקשייק רך וחם. האמת? למרות ההלם הראשוני, אנחנו היינו מנסים.




היינו מנסים. צילום: אתר ה"מירור"


הטעמים שיש למנה העשירה הם: תות, שוקולד ווניל, אך ג'ון מתכנן להרחיב את המגוון, כך שאל תתפלאו אם פתאום יהיה שילוב מופרך של פיסטוק וצ'יפס או מסטי'ק וצ'יפס, יאמי.



ג'ון אמר שהוא רצה לנסות לעשות מנה יוצאת דופן אז הוא שאב השראה ממנה ספרדית בשם לצ'ה פריטה, שנעשית באופן דומה על ידי ערבוב קמח וחלב לבצק, שלאחר מכן מבושל במחבת וכך הוא יצר את הצ'יפשייק. ג'ון יודע כי הוא הרחיק לכת אבל הוא מאמין שיצר את "קינוח הצ'יפס" האולטימטיבי.



אז מה בדיוק יש בצ'יפשייק? אבקת מילקשייק עם חלב, ביצים, קמח וסוכר.




קלרקסון והצ'יפשייק. צילום: אתר ה"מירור"