אישה עיראקית הרגה מפקד בכיר בדאעש בשם אבו אנאס. האישה, ששועבדה ע"י הבכיר, הרגה את הטרוריסט לאחר שזה הכריח אותה "להינשא" למספר פקודיו.

סעיד מאמוזיני, דובר המפלגה הדמוקרטית הכורדית הנמצאת במחתרת במוסול סיפר לתחנת טלווזיה מקומית כי האישה הצליחה להרוג את הבכיר הידוע בשם אבו אנאס במחוז תל רומאן בשוכן מערבית לעיר מוסול, הנשלטת בידי ארגון הטרור.
מאמוזיני הוסיף כי האישה ניסתה מספר פעמים להתנקש בחייו של משעבדה, אך שעת הכושר הגיעה שלושה חודשים לאחר שנשבתה על ידי לוחמי הארגון. גורלה של האישה נותר בלתי ידוע ושמה ופרטיה לא פרסמו מתוך חשש ברור לחייה. 

הנקמה נראית מתוקה אף יותר לאור העבודה שנשים הן בין הקורבנות הגדולים ביותר של ארגון הטרור, שכבש חלקים גדולים מסוריה ועיראק. חנה נאוויפילי, דוברת ארגון זכויות אדם נגד התעללות בנשים, דיווחה  כי במהלך החודשים האחרונים אנסו והוציאו להורג לוחמי הארגון עשרות נשים בעיר פלוג'ה שבמרכז עיראק, לאחר שאלו סירבו למנהגו של הארגון להשיא נשים שנפלו בשבי, בין אם הן כבר נשואות או אפילו ילדות ללוחמיו. 

נשים, בעיקר מקבוצות מיעוט אתניות, נשבות ונמכרות לעבדות בשווקי העבדים של מוסול. בעבר אף הוציא הארגון מחירון בו נקובים המחירים של שפחה על פי גיל.