ברחבי העולם נרשמה פאניקה אדירה במהלך השבוע האחרון. לא, לא היה מדובר באיזו מלחמה חדשה, או איום גלובלי, אלא בעקבות הקריסה של פייסבוק. 

כזכור, הרשת החברתית קרסה שלוש פעמים בחודש האחרון, פעמיים מתוכן בשבוע האחרון. גם האינסטגרם, שנמצאת כזכור בבעלות פייסבוק, נפלה אך לזמן קצר יותר.
פייסבוק היא הרשת החברתית הגדולה ביותר בעולם ולנהל אותה זה לא בדיוק הג'וב הכי קל שיש בעולם, אבל כשאתה אחראי לכל כך הרבה סלפים, סטטוסים ושעות שלמות של בהייה מול האייפון או מסך המחשב, אתה צריך להתחשב בלקוחות שלך.

לכן החליט היום (שלישי) מייסד הרשת, מארק צוקברג, להתנצל באופן חריג על התקלות באתר. דובר החברה, שמסר את ההודעה של צוקברג כתב 
"אנחנו מתנצלים עבור אי הנוחות שגרמנו לכם", כתב והוסיף: "הבעיה קרתה עקב השידרוגים האחרונים שעשינו למערכת בזמן האחרון. אנחנו בפייסבוק עובדים כדי ליצור סביבת אינטרנט בטוחה יותר ורוצים ולהפוך את המרחב המשותף שלנו לטוב יותר עבור העולם.
לפייסבוק יש, על פי הנתונים שמפורסמים, כ-802 מיליון משתמשים על בסיס יומי והיקף הפרסום בה עומד על כ-2.5 מיליארד דולרים (על פי הרבעון הראשון של 2014). עוד עולה מסקר ענק שנערך כי 48 אחוזים מקרב אנשים בני 18-34 בודקים את הפייסבוק שלהם כאשר הם מתעוררים מהשינה.