ניסה לחטוף את בו וסאני: סקוט סטוקרט נעצר לפני מספר ימים לאחר שהמשטרה מצאה רובה ומצ'טה בטנדר שלו, איתם תכנן על פי החשד, לנסוע לבית הלבן ולחטוף את אחד מכלביו של הנשיא ברק אובמה. סטוקרט, תושב צפון דקוטה, נחקר על ידי סוכני השירות החשאי בבית מלון בוושינגטון לאחר שקיבלו מידע מודיעיני על החטיפה העתידית.



בבית המשפט העליון הוא סיפר כי תכניתו היתה לחטוף את אחת מחיות המחמד - בו וסאני, של נשיא ארצות הברית אובמה, אשתו מישל ובנותיו מליה וסשה. על פי מסמכי בית המשפט סטוקרט אמר למשטרה שהוריו הם ג'ון פיצג'רלד קנדי ומרילין מונרו והוא הגיע לבירה כדי להודיע על ​​מסע הבחירות שלו לנשיאות. בנוסף, הוא אמר לסוכני השירות החשאי כי הוא "ישו".



במהלך החקירה התברר כי סטוקרט הוא לא בעל אקדח רשום והוא נעצר על הפרת חוקים מקומיים בנושא כלי נשק ונשיאת כלי נשק מחוץ לבית או לעסק, על פי מסמכי בית המשפט. הוא שוחרר ממעצר ביום שישי, אבל חייב ללבוש אזיק אלקטרוני על קרסולו.



בו וסאני נהנים מהחיים. צילום: רויטרס
בו וסאני נהנים מהחיים. צילום: רויטרס



יש למשפחת אובמה שני כלבים - בו וסאני. בו הגיע למשפחה בשנת 2009, מתנה מסנטור מסצ'וסטס לשעבר טד קנדי. בבחירות הקודמות אובמה אמר שהוא הבטיח לבנותיו גור והוסיף כי הם "הרוויחו את הכלבלב החדש שבא איתנו לבית הלבן".



כיום בו בן השבע וסאני שהצטרפה למשפחה בשנת 2013, מראים נוכחות קבועה באירועים של הבית הלבן, כולל ברכה משותפת לילדים ליד עץ חג המולד בבית הלבן בשנה שעברה.