סערה בעצרת של ברני סנדרס, אבל לא בגלל מסרים פוליטיים: מרגרט ברדפורד שיתפה תמונה שלה ברשת חברתית שבה היא נראית מניקה את בתה התינוקת, בת חצי השנה, כשהייתה בעצרת תמיכה למועמד הדמוקרטי, ועודדה אמהות נוספות ללכת בעקבותיה. התמונה תויגה ברשת החברתית תחת ההאשטאג #BoobsForBernie, והיא נתנה השראה לאימהות נוספות, אך גם זיכתה את האם במכתבי נאצה.



לברדפורד, המתגוררת באוהיו, יש שלושה ילדים מתחת לגיל ארבע. היא הייתה באירוע ליד קליבלנד בשבוע שעבר עם בתה הארפר, בת חצי השנה. “הארפר אותתה לי שהיא רעבה כמו שתינוקות בדרך כלל עושים, אז בעודי מניקה אותה וללא ידיעתי, אחד הכתבים שם פשוט צילם אותנו", כתבה בפוסט בפייסבוק. היא גם עודדה אימהות אחרות ללכת בעקבותיה: "אי אפשר להגיד ‘לא' לתינוק, או 'אני אניק אותך בעוד 10 דקות', אלא רק 'אני אניק אותך כאן ועכשיו', אחרת התינוקת תתחיל לבכות ולצרוח. תינוקת רעבה היא תינוקת רעבה, וזהו זה".



מאז שהועלתה התמונה, היא הספיקה להכות גלים בעולם, ואמהות אחרות שיתפו בהשראתה תמונות משלהן מניקות את ילדיהן. הקמפיין לברני סנדרס גם הוא מאוד עזר לתמונה לצבור פופולריות. אבל יחד עם מסרים של תמיכה הגיעו גם איומים על חייה, סיפרה ברדפורד: "עם כל המכתבים מלאי השנאה שאני מקבלת בימים אלו, אפשר היה לחשוב שניגשתי באופן אישי והראיתי את השדיים שלי לבעלים של כותבות המכתבים הללו, או לפחות נתתי להם אגרוף באף", כתבה.



אחרי כל המכתבים רוויי המסרים הקשים שקיבלה, העלתה ברדפורד פוסט חדש בו מסרה שהיא לוקחת פסק זמן מפייסבוק וסגרה את החשבון שלה. "בכיתי שלוש פעמים מהודעות מסוימות שקיבלתי. כתבו בין היתר שצריכים לקחת את בתי ממני, ושאני סתם פרובינציאלית עלובה וחסרת השכלה. אין שום סיבה בעולם שבשנת 2016 הנקה בציבור תחשב לעבירה, כי זה פשוט מה שאימהות עושות". 



ומה לסנדרס היה להגיד? המועמד לנשיאות פירסם סטטוס תומך בחשבון הטוויטר שלו: "כחברה, אסור לנו להדביק סטיגמות לנשים המניקות בפומבי". מעניין מה יריבתו הילרי קלינטון חושבת בסוגיה.