תיעוד מזעזע: אדם נתפס במצלמות טלוויזיה במעגל סגור כשהוא באכזריות מכה אישה הסובלת מטרשת נפוצה בעקבות ויכוח על חניה. הת'ר סמית, בת 49 מהורנצ'רץ במחוז אסקס באנגליה, עמדה מחוץ לעסק שלה, חנות לחומרי ניקוי, כשהאירוע המזעזע התרחש לאור יום בחודש שעבר. התוקף, צעיר בשנות ה-20 לחייו וחברו רצו להחנות את רכבם מול העסק שלה במקום שאסור וסמית והשותף שלה העירו להם על כך, אך סמית לא חשבה לרגע שהצעיר עלול להכות אותה ובוודאי לא כשאנשים נוספים נמצאים מטרים ספורים לידם ברחוב הסואן.



הצעיר נתן לה אגרוף בלסת והיא נפלה וכעת המשטרה מנסה לתפוס את התוקף שתועד כשהוא לובש אימונית. "הכאב היה לא ייאמן אבל לא יכולתי לקום, כי הרגליים שלי רעדו. כל כך פחדתי שהוא עומד לחזור", אמרה סמית שעדיין סובלת מכאבים. "עכשיו אני חוששת שהוא יעשה את זה שוב. אם הוא יכול היה לעשות לי את זה, הוא יכול לעשות הרבה יותר גרוע", הוסיפה סמית.



סמית אושפזה מאז המקרה שלוש פעמים והיא סובלת מכאבים קבועים ולוקחת תרופות. כיום היא עומדת בפני ניתוח נוסף שיבדוק אם השברים בלסת העליונה שלה החלימו כראוי.



הת'ר סמית וקית אדוארדס לאחר האירוע. צילום מסך Mirror
הת'ר סמית וקית אדוארדס לאחר האירוע. צילום מסך Mirror



השותף העסקי שלה, קית אדוארדס, בן 53, הציע 1,000 אירו עבור מידע שיוביל למעצר הבריון. אדוארדס אמר: "זה מזעזע. אני לא יודע מי יכול לחבוט באישה". אדוארדס שיחזר את האירוע: "אמרתי להם שהם לא יכולים להחנות שם, אבל הם לא רצו אפילו לשמוע על זה, הם מיד החלו להתעמת איתנו".



"זה היה נורא", הוסיפה סמית, "גררתי את הבחור הרחק מקית לאחר שהבנתי שהוא מתכוון להכותו". עוד היא אמרה שמאז האירוע היא נשארה פעמים רבות בביתה בשל החשש שהתוקף ישוב.