במהלך סוף השבוע האחרון פורסם במעריב שאמיר חצרוני ננשך על ידי פרופסור אירי בסין. לאחר מכן, קיבל חצרוני פניות רבות של לעג ושמחה לאיד, קריאות לחזור לארץ, ואפילו התייחסות מלגלגת הצד מיודענו "הצל". הפרופסור החליט לענות לכל הקריאות שלו לחזור לארץ ולהבהיר שהוא לא משנה את דרכיו וימשיך "לומר את האמת על נשים מלאות ולהשמיץ את ישראל גם בחו״ל".



כמו כן חצרוני תיקן  את השמועה כי עמיתו שתקף אותו היה אירי והדגיש כי מדובר בסקוטי, ואמר שאמנם התקיפה האנטישמית שעבר היא טראומטית, " אבל לראות את תום יער בטלוויזיה, את אורן חזן בכנסת, ואת קיפצובה מלאה בילדים צורחים - זו חוויה קשה לא פחות, והוכחה חותכת שלמדינת ישראל אין זכות קיום".



כזכור, ביום שישי,  ליאורה דיווחה באתר TMI שאמיר חצרוני נפרד מחברתו שירין נופי וכי הוא ננשך באפו על ידי מרצה עמית באוניברסיטה בסין. חצרוני לא ענה על שאלותיה בנוגע לנשיכה, אך אישר כי הוא ושירין נפרדו, האשים אותה בחיטוט במחשב שלו ואף תיאור של איבריו המוצנעים שהיה מעריב שלא יופץ ברבים. 





 

מאז שעלתה התמונה שלי מדמם בעקבות תקיפה אנטישמית שעברתי בחו״ל אני מוצף בשאלות ״איך זה קרה?״, ״האם השתכנעתי שאין מקום טוב ...

Posted by Amir Hetsroni on Saturday, April 9, 2016