תלמידים בחטיבת הביניים "סטובל" בעיר יוסטון, טקסס, ארצות הברית, זוכרים את אלכסנדריה ורה בתור המורה המדליקה שאפשרה להם להשתמש בטלפונים ניידים בזמן השיעורים. אותם תלמידים ידעו גם כי היא מנהלת רומן עם נער בן 13, תלמיד כיתה ז' בבית הספר. ורה, בת 24, מואשמת עתה בהתעללות מינית מתמשכת בנער, והמשטרה המקומית דולקת אחריה, לאחר שנמלטה מן האזור.

תובעי מחוז האריס ביוסטון מסרו לתקשורת כי ורה ניהלה רומן מתמשך הכולל יחסי מין מלאים ונכנסה להריון מילד בן 13, שהיה תלמידה. הנער הגיע לגיל 14 לאחר ההודעה על האישומים המיוחסים לוורה. שכן של ורה סיפר לתקשורת המקומית כי "הילד בילה כל הזמן בביתה, היא תמיד אמרה שמדובר באחיה". השכן סירב להזדהות. שכנים אחרים אמרו כי לעתים קרובות ביקרו בביתה של ורה לפחות חמישה בני נוער בכל פעם. "היא כל הזמן אירחה נערים ונערות בביתה", אמר שכן אחר. "הם שתו בחזית הבית. מצאנו כל הזמן בקבוקי בירה ופחיות בירה בצד שלה של המדשאה בחזית. מחציתם לא נראו מבוגרים יותר מגיל תיכון".

המורה עם התלמיד בקיץ האחרון. צילום: פייסבוק
המורה עם התלמיד בקיץ האחרון. צילום: פייסבוק
לפי מסמכי בית הדין, ורה הצהירה בחקירתה כי היא והנער הצעיר "אוהבים זה את זו". הם קיימו יחסי מין בכל יום במשך תשעה חודשים, כך אמרה לחוקריה. לדבריה, הרומן האסור החל כאשר הם נפגשו בקורס קיץ, ולאחר מכן התקרבו זה לזו במהלך שנת הלימודים. בזמן ביקור מורים בבתי הורים בסתיו, ורה ציינה כי הנער הציג אותה להוריו בתור "בת זוגו". עוד אמרה לחוקרים כי משפחתו של הנער קיבלה בברכה את הרומן ביניהם, ואף הזמינה אותה למפגשים משפחתיים והיתה "מאוד נרגשת ותומכת" כאשר ורה סיפרה להם שנכנסה להריון בינואר השנה.

עם זאת, כאשר נציגי השירות להגנת הילד הגיעו לבית הספר על מנת לחקור את ורה ואת הנער, לדבריה, היא נלחצה וביצעה הפלה. לוורה יש ילדה בת ארבע מקשר קודם, ושכנים סיפרו כי הם לא ראו את ורה או את בתה במשך ימים. אתמול, במסגרת המאמצים לאתרה, אדם זר פתח לשוטרים את דלת ביתה של ורה ואמר כי הוא לא יודע לאן נסעה. המשטרה הוציאה לוורה צו מעצר. דובר של משרד החינוך המחוזי מסר כי המורה החשודה בעבריינות מין נמצאת בחופשה ללא תשלום מאז החודש שעבר, וכי המחוז נמצא בתהליכים של סיום עבודתה.