לרוב כשאנחנו פותחים את הברז אנו מצפים שייצא משם לכל הפחות מים ובמקרה הכי גרוע הם לא ייצאו בכלל, אבל לפעמים יש הפתעות שעושות דרכן הישר אל הברז שלנו. לאחרונה, עיירה קטנה בקנדה התמודדה עם סוגיה משונה ולמען האמת משעשעת. כאשר תושבים בעיירה אונוואי, אלברטה, פתחו את הברז יום אחד, הם גילו כי צבע המים הוא ורוד זוהר.

תושביי העיירה שנלחצו מן התופעה, מיהרו להתלונן בפני העירייה ולבקש הסבר, אך לא לפני שהם תיעדו את התופעה למוות והעלו סרטונים ותמונות לרשתות החברתיות.  לאחר בירור מעמיק הודיע ראש העיר כי צבע המים נגרם כתוצאה מכמות גדולה של כימיכל בשם אשלגן פרמנגנט, שדלף לתוך מאגר המים הסמוך לעיירה בשל תקלה במפעל טיהור המים המקומי. אשלגן פרמנגנט משמש ברחבי העולם לצורך הסרת ברזל גופריתי ומימן מאספקות המים. מימן גופריתי נחשב מאוד רעיל, ויש לו ריח חזק ייחודי כשל ביצים סרוחות. בכמויות גדולות בן היתר הוא עלול לגרום לגירוי בעור ותופעות לוואי נוספות.
בעקבות האירוע, ראש העיירה, דייל קרסנו התנצל על עיקוב אי העדכון בנושא המים, ואמר בהצהרה רשמית שהעיירה "הייתה יכולה לעשות עבודה טובה יותר בלהסביר את מה שקרה"

רסנו, התנצל בפני תושביי העיירה על כך שלא ידעו אותם קודם, ויצא בהצהרה רשמית גם על מנת להבהיר כי החומר אינו מהווה סכנה בריאותית. "המאגר רוקן, אך חלק מהכימיקל הצליח להיכנס לתוך מערכת ההפצה", אמר. "למרות שמבהיל לראות מים ורודים שיוצאים מהברזים שלכם, אשלגן פרמנגנט משמש בתהליכי עיבוד נורמליים להסרת ברזל ומנגן (סוג של מינרל), והתושבים מעולם לא היו בסכנה". 
הוא הוסיף כי "זהו מצב שאנחנו בהחלט יכולים ללמוד ממנו, ולפתח אסטרטגיה לתגובה ולתקשורת טובות יותר, למקרה שנעמוד באותו מצב או במצב דומה בעתיד". נכון לעכשיו, לא התקבלו כל דיווחים על אנשים שנפגעו כתוצאה מדליפת הכימיכל לזרם המים בעיירה. אך אוכלוסיית העיירה הקטנה, המונה כ-1000 בני אדם בסך הכל, זעמו על כך שידעו את הסיבה לתקלה המשונה והוורודה באיחור.