מלניה טראמפ, הגברת הראשונה של ארה"ב תקבל התנצלות ופיצויים מהצהובון הבריטי "הדיילי מייל" הצהובון הסכים היום (רביעי) לשלם למלניה פיצוי ולפרסם התנצלות, לאחר שנטען במאמר בעיתון כי טראמפ עבדה בעבר כנערת ליווי. הצהובון כבר פרסם היום בהבלטה את ההתנצלות בפני רעייתו של נשיא ארה"ב.  במאמר, באוגוסט 2016, הוטל דופי על סוג עבודתה של מלניה כדוגמנית מקצועית ונטען שהיא סיפקה שירותים מעבר להיותה דוגמנית רגילה. 

ניצחה את העיתון. מלניה . צילום: רויטרס
ניצחה את העיתון. מלניה . צילום: רויטרס


בכתבה המקורית הובאו הצהרות שמלניה דחתה אותם וגם פאולו זמפולי, שמנהל את סוכנות הדוגמניות בה עבדה מלניה בעבר הכחיש את ההאשמות. מלניה דרשה פיצויים של 150 מיליון דולרים מבעלי ה"דיילי מייל" ואמרה כי המאמר "מזיק לה לעסקים עתידיים". עוד לפני שהתביעה הגיעה להכרעה משפטית, הושג הסכם בין הצדדים. הנהלת העיתון תשלם סכום שלא פורסם: בסוכנות הידיעות רויטרס נטען כי הצדדים הגיעו לפיצוי מוסכם של 3 מיליון דולר - כך לפי "גורם שעודכן בנושא".

"אנחנו מבינים שהאשמות אלה לא נכונות ואנחנו נסוגים מהם", נכתב בהודעת העיתון. "אנו מתנצלים בפני הזוג טראמפ על הפרסומים ועגמת הנפש שנגרמה למלניה. הסכמנו לשלם לה פיצויים אחרי שהזוג הגיש תביעה נגדנו".