תופעה מכוערת: מנהלי בית הספר התיכון הפרטי היוקרתי לובט באטלנטה החליטו בימים האחרונים לסלק משורות המוסד תלמיד אחד, להשעות חמישה תלמידים ולהרחיק שניים נוספים מפעילויות משותפות, לאחר שנתפסו כשהם משחקים "פינג פונג בירה" באופן מקומם במיוחד, כאשר כוסות השתייה סודרו בצורה של צלב קרס ומגן דוד. המשחק אף זכה לשם "משחק הפינג פונג - נאצים נגד יהודים". יש לציין כי משחק הפינג פונג בירה נחשב למשחק נפוץ בקרב צעירים בארה"ב, ובמסגרתו מנסים המשתתפים לקלוע כדור טניס אל תוך כוס חצי מלאה בבירה.



אם הצליחו, יריביהם נדרשים לשתות את הבירה בכוס שבה צנח כדור הטניס. זוהי לא הפעם הראשונה שבה החליטו תלמידים לשחק דווקא את הגרסה המקוממת של המשחק הזה. בשנים האחרונות התפרסמו כמה ידיעות על תלמידי תיכון בארה"ב, למשל בפלורידה ובניו ג'רזי, ששיחקו את משחק "הנאצים נגד היהודים".



ארגונים יהודיים רבים תקפו בחריפות את התופעה וטענו כי מדובר "בקריאת השכמה" לרשויות לחנך באופן טוב יותר את התלמידים בכל הנוגע לזוועות השואה. מנגד, יש לציין כי בכל פעם שפורסמה ידיעה על אירוע דומה, מיהרו להגיב מאות צעירים ברשתות החברתיות, ורבים מהם גינו דווקא את אלו שמתחו ביקורת על התלמידים המעורבים, בטענה כי מדובר בסך הכל ב"משחק תמים".



האירוע שהתרחש הפעם בתיכון באטלנטה זכה לפרסום לאחר שאחד התלמידים המעורבים במשחק צילם את השולחן שעליו הונחו הכוסות בצורת מגן דוד וצלב קרס והעלה את התמונות לרשתות החברתיות.



הרב פיטר ברג, המתגורר באטלנטה, ראה את התמונה ומיהר לעדכן את מנהלי בית הספר בפרטי המקרה. בתגובה מהירה, שגררה מצדה מאות תגובות, חיוביות כשליליות, הודיעה כאמור ההנהלה כי הוחלט על שורת עונשים קשים לחלק מהמעורבים: "העובדה שמישהו אפילו יכול היה להעלות על דעתו משחק כזה, ולאחר מכן לשחק אותו ולחשוב כי הוא מצחיק, היא מעבר לכל רגש שאפשר להביע במילים", טען הרב ברג בראיון לרשת טלוויזיה מקומית באטלנטה.



מנגד, מאות צעירים מיהרו להגיב על הנושא ברשתות החברתיות, ורובם טענו כי מדובר במשחק "שאינו עניינו של אף אחד". גולש אחד ציין כי אנשים מפחדים מכל דבר כיום. "זה רק משחק בירה", הוסיף. גולש נוסף טען כי המשתתפים לא היו גזענים ולא גילו אנטגוניזם כלפי אף אחד במשחק. יצוין כי אף על פי ששמונה תלמידים ספגו עונשים לאחר חשיפת האירוע, לא פחות מ־32 ילדים השתתפו במשחק, בהם 19 תלמידים הצפויים לסיים את לימודיהם השנה, שלושה מבוגרי בית הספר, ועשרה תלמידים צעירים יותר.