רון רביד, ישראלי שגר בסיאול למעלה מעשור, סיפר הבוקר (שני) בראיון בגלי צה"ל על התחושות בקוריאה הדרומית בעקבות ההתחממות באזור בתקופה האחרונה. "זו תחושה רגילה אנחנו רגילים לשמוע את השטויות של קים ג'ונג און", סיפר, "הדברים מנהלים פה כל הזמן על אש קטנה. במשך שנים קורה משהו קטן פה, משהו שם. לדבריו, במדינה כמעט ולא מדברים על זה. "בוודאי שאנחנו יודעים מה קורה, אבל אין דאגות מהמצב עכשיו כזה נורא", אמר, "אני עוקב אחרי החדשות אבל לא מחבר לזה כל הזמן, כי אין פה חדשות כל שעה".



רביד טען כי "הקוריאנים מאשימים את נשיא ארצות הברית דונלד טראמפ בכך שהוא מחמם את האזור". לטענתו, המצב בינו לבין מנהיג קוריאה הצפונית יכול להתלקח. "ביומיום אנחנו חיים כרגיל, אבל אני כן שמתי לב שהזרים במדינה יותר מודאגים", ציין, "חושבים אם לבוא לפה או לא". הוא סיכם את דבריו: "בינתיים לא התפוצץ פה משהו, לדעתי אם מדברים על גרעין - הוא ירה על ארצות הברית לפני שייפגע בנו, כי זו בעצם גם הארץ שלו".



כזכור, צבא קוריאה הדרומית מסר הלילה כי ביצע מוקדם תרגיל צבאי נרחב, זאת בתגובה לניסוי הגרעיני של שכנתה מצפון בסוף השבוע. האימונים הצבאיים כללו טילי קרקע-אוויר לטווח ארוך וטילים בליסטיים, כך מסרו ראשי המטות המשותפים של קוריאה הדרומית. בתוך כך, במדינה הודיעו כי מתוכננים תרגילים צבאיים נוספים יחד עם ארה"ב וכי תתרגל את מערכות ההגנה מפני טילים שלה.