אישה פוטרה ממקום עבודתה לאחר שצילום שלה מפנה 'אצבע משולשת' כלפי שיירתו של נשיא ארה"ב דונלד טראמפ הפך לוויראלי. האישה, ג'ולי בריסקמן, פוטרה על ידי חברת "אקימה אל.אל.סי" שהיא קבלן של ממשלת ארה"ב. את התמונה צילם צלם של הבית הלבן כאשר הנשיא עזב את מסלול הגולף שלו בסטרלינג שבווירג'יניה. 
בריסקמן אמרה ל"האפינגטון פוסט" שלאחר הפצת התמונה, מנהליה אמרו לה כי היא הפרה את מדיניות החברה לגבי רשתות חברתיות מפני שהיא עשתה שימוש בצילום בתור תמונת הפרופיל שלה. "הם אמרו, 'אנחנו נפרדים ממך'", סיפרה. "אסור שיהיו לך דברים 'מגונים' במדיה החברתית שלך. אז הם קראו ללעשות לו אצבע משולשת דבר 'מגונה'". בריסקמן עבדה באגף השיווק והתקשורת בחברה.

דונלד טראמפ. צילום: איי.אף.פי
דונלד טראמפ. צילום: איי.אף.פי
העובדת שפוטרה סיפרה ש"הדם שלה החל לרתוח" כאשר היא ראתה את שיירתו של טראמפ מתקרבת אליה. "חשבתי על כך שילדי מהגרים מגורשים", אמרה בריסקמן. "הוא הוריד מודעות להצטרפות ל"אובמה-קר" (חוק ביטוח הבריאות שחוקק הנשיא לשעבר). רק לשליש מפורטו ריקו יש חשמל. חשבתי על כך שהוא שוב נמצא במסלול הגולף. הפניתי אצבע משולשת לשיירה מספר פעמים".

בריקסמן הוסיפה כי היא לא מתחרטת על פעולותיה. "במובן מסוים, מצבי טוב מתמיד", אמרה. "אני כועסת על המצב בארצנו כרגע. אני מזועזעת. זו הייתה ההזדמנות שלי לומר משהו".