רשת החדשות יורה בחזרה: רשת CNN הגיבה היום (ראשון) לדבריו של נשיא ארה"ב דונלד טראמפ בסוף השבוע, לפיהם הרשת מציגה "בצורה עלובה" את ארה"ב בעולם. "זה לא התפקיד שלנו לייצג את אמריקה בעולם", נכתב בציוץ מטעם התחנה, "זו העבודה שלך. העבודה שלנו היא לדווח על החדשות". לציוץ התווסף גם האשטאג #חדשות תחילה. 

טראמפ צייץ בסוף השבוע: "פוקס ניוז הרבה יותר חשובה בארה"ב מ-CNN, אבל מחוץ לארה"ב CNN היא עדיין מקור עיקרי של חדשות, והם מציגים את האומה שלנו לעולם בצורה מאוד עלובה. העולם שבחוץ לא מקבל את האמת מהם". 

הקרב עוד ימשיך, סביר להניח. טראמפ. צילום: AFP
הקרב עוד ימשיך, סביר להניח. טראמפ. צילום: AFP

טראמפ ביקר שוב ושוב את רשת CNN בקמפיין הבחירות שלו ולאחריו, וכינה אתם פעמים רבות "חדשות מזויפות" (פייק ניוז). לעומת זאת הוא שיבח את הסיקור של רשת החדשות הימנית פוקס ואחרים כמו שון האניטי. 

אתמול פתח נשיא ארצות הברית חזית גם מול מגזין "טיים", לאחר שטען בציוץ בחשבון הטוויטר שלו כי "הבטיחו לו שהוא יהיה איש השנה, בתנאי שיסכים להתראיין ולהצטלם". הוא כתב: "המגזין טיים פנו אלי ואמרו לי שכלל הנראה אהיה איש השנה שלהם, בדומה לשנה שעברה, אבל אני אהיה חייב להסכים להתראיין ולהצטלם לעיתון. אמרתי להם שככל הנראה זה לא מספיק ושזה לא יקרה. תודה בכל מקרה". 

בחשבון הטוויטר הרשמי של המגזין לא נשארו אדישים, והתייחסו לדברי טראמפ בציוץ שכתבו. "הנשיא טעה כשאמר שבחרנו בו לאיש השנה. טיים לא מגיב או חושף בפני הציבור את בחירתו, עד מועד הפרסום הרשמי - 6 בדצמבר", הסבירו.

עורך לשעבר במגזין, תקף את טראמפ וכתב בחשבון הטוויטר שלו: "מצטער להיות זה שמבשר לך את זה, אבל כשאומרים לך סביר להניח, זה אומר שלא תהיה איש השנה. הם פשוט רצו שתצטלם. אבל אני בטוח שאתה שומר עדיין שער מזויף של המגזין".
 
סנטורים רפובליקנים תקפו את הנשיא בעקבות הציוץ. הסנטור השמרן ביל קריסטול כתב כי הוא מקווה שרוברט מולר, התובע המיוחד שמונה לחקור את המעורבות הרוסית בבחירות לנשיאות ארצות הברית, יהיה איש השנה של המגזין בשנת 2018. בציוץ נכתב: "אני לא יודע מי יהיה איש השנה של הטיים בשנת 2017, אבל מקווה שבשנת 2018 זה יהיה רוברט מולר".