סגן השר מייקל אורן (כולנו), שגריר ישראל לשעבר בארצות הברית, התייחס היום (שלישי) לסערה סביב הליך מינויו של השופט ברט קוואנו לבית המשפט העליון האמריקאי ואמר כי "זהו מאבק בין שתי אמריקות ולא פחות". בראיון לתוכניתם של ענת דוידוב וינון מגל ב-103FM, אמר אורן כי "זה לא רק מאבק על מינוי של שופט אחד לבית משפט העליון אלא על צביונה של אמריקה למשך 30 השנים הבאות". 

כשנשאל אם להערכתו הנשיא דונלד טראמפ ינצח בפרשת מינויו של קוואנו, שהואשם בתקיפה מינית, השיב השגריר לשעבר: "אי אפשר לדעת. הסנטור מאריזונה, ג'ף פלייק, החליט למסור את הסוגיה לחקירה של ה-FBI". סגן השר דיבר על הפטריוטיות האמריקאית בהשוואה לישראל, ואמר: "יש דברים שקורים במדינת ישראל ולא יעלו על הדעת שיקרו בארצות הברית. בארצות הברית לא היה קורה מצב בו חברי פרלמנט ערבים יצאו לנהל משא ומתן עם האויב וינסו להטיל סנקציות על המדינה". 

"אני רוצה לראות מחוקק פרוגרסיבי כלשהו בארצות הברית שהיה מעז להצביע בעד תמיכה באל-קעידה. אין דברים כאלה", הוסיף ח"כ אורן. כשתהו בשידור אם יש מעורבות יתר של יהודים בארצות הברית במאבק הפוליטי, השיב אורן: "יהודים אמריקאים הם אזרחים אמריקאים לכל דבר. ההקצנה החברתית היא בכל מקום. הפילוג החריף ובמיוחד בנוגע לתמיכה בישראל".