אדם סטולרקסקי וקולין מרץ, זוג תומכים במועמד יהודי לקונגרס מטעם מדינת ניו ג’רזי בבחירות האמצע בנובמבר, חוו מעשה ואנזליזים אנטישמי בפעם השלישית. השניים, המתגוררים בעיר המפטון הגובלת בניו יורק, מנהלים קמפיין תמיכה במועמד היהודי ג’וש גוטהיימר, המתמודד לכהונה שנייה.


כתובות הגרפיטי שרוססו בקדמת ביתם של בני הזוג במוצאי שבת היו: “כלבים חיים כאן” ו”אני יהודי”. בפעם הקודמת, מעשה הוונדליזים בוצע במוסך בחצר הבית, שבו רוססה הכתובת “הצביעו בגדול”, פרפרזה על ססמת הבחירות של הנשיא דונלד טראמפ, “נעשה את אמריקה גדולה שוב”. השניים, שכלל אינם יהודים, הגיעו למצעד בפארק בעיר בנוכחות כמאה איש, שמטרתו הייתה למחות נגד פשעי הסתה או שנאה.



סנטורים משני המחנות הביעו את שאט נפשם מהמעשה ומהתופעה. משטרת ניו ג’רזי פתחה בבדיקה. במצעד הושמע גינוי חריף נגד פעולות או אמירות אנטישמיות מכל סוג שהוא.



ביום חמישי האחרון התגלתה במלתחות בתיכון באינדיאנפוליס כתובת אנטישמית נוספת. הכתובת הורדה במהרה, והמשטרה המקומית פתחה בבדיקה. התיכון המקומי פרסם בעמוד הפייסבוק שלו את דאגתו העמוקה מהאירוע והביע תקווה כי מדובר בניסיון פרובוקטיבי של סטודנט למשוך תשומת לב.



בתוך כך, בבית כנסת בעיר ראלי שבמדינת צפון קרוליינה החליטו לאחרונה לבטל כמה מהפעילויות המתקיימות בו, לאחר שחלק מחברי הנהלת בית הכנסת ועובדים במקום קיבלו מכתבי איומים. בית הכנסת ביטל את פעילות יום א’ הנהוגה בו ואף את מסיבת סוף הקיץ שתוכננה לאוגוסט, לאחר שבאחד המכתבים נוסח איום קונקרטי. העניין דווח למשטרה, אך בשיחה עם התקשורת המקומית סירבה הנהלת בית הכנסת לפרסם את תוכן האיומים.



עם זאת, מערכת החינוך במדינת טקסס הביעה תמיכה בלתי מסויגת במדינת ישראל: בשנת הלימודים הקרובה, כך דווח בעיתונות המקומית בדאלאס, יינתן משקל נכבד לקונפליקט הישראלי־פלסטיני ויוסבר לתלמידים כי אי הכרת הפלסטינים בקיומה של מדינת ישראל כמדינת העם היהודי, היא המקור לקונפליקט. לימודי התנ"ך ילמדו תלמידי התיכונים בטקסס כי משה רבנו היה אחד האנשים שעיצבו את עולם הערכים ההומני האוניברסלי. זאת ועוד, בספרי הלימוד תהיה התייחסות לוועדת פיל, אשר ב־1937 דנה ברעיון להקמת מדינה יהודית.