טל ברמן ואביעד קיסוס התייחסו הבוקר לניצחונה של המועמדת הדמוקרטית לנשיאות ארצות הברית, הילרי קלינטון, בפריימריז בנבאדה. בתכניתם ברדיו eco99fm אמרו השניים כי "סוף סוף ניצחה הילרי קלינטון בנבאדה. אבל הניצחונות מדורדלים, דרדלת". בהשוואה לנשיא ארצות הברית המכהן, ברק אובמה, אמרו טל ואביעד כי "אין סחף ויחסית לאובמה שהוא בעיקר סחף ופחות התכונות האחרות הנדרשות. זה מאכזב מאוד, זה לא דרמטי, זה עונה 7 של האישה הטובה".



לדבריהם קלינטון מאכזבת, "היא היתה אמורה לנצח במפלגה הדמוקרטית ואז לקחת את כל הבחירות בארצות הברית. מי שהיתה אמורה להיות האישה הראשונה שתכהן כנשיאת ארצות הברית, מצליחה לעשות את כל הטעויות האפשריות", אמרו טל ואביעד.



 



השניים התייחסו לפרשת האי מיילים הסודיים שהועברו בתיבת הדואר האלקטרוני הפרטית של קלינטון והוסיפו: "זה מאוד מאכזב". לדבריהם הדרך לנשיאות היתה צריכה להיות "הרבה יותר אלגנטית" ולא רצופת מכשולים.


ניצחון בנבאדה



כזכור, אמש ניצחה קלינטון בבחירות המקדימות של המפלגה הדמוקרטית בנבאדה. קלינטון זכתה ב-52.6% מהקולות. אמנם אין זה הישג מרשים עבורה, כמי שנחשבת למובילה במרוץ הדמוקרטי - אך התוצאה בנבאדה מספיקה לחזק מעט את מעמדה שנפגע בתוצאות הפריימריז בניו המפשייר.

ניצחונה של קלינטון, למרות שהוא לא בהיקף מרשים ומלהיב, הוא הישג משמעותי עבורה. הרוב שהשיגה בנבאדה, גם אם צנוע, הוכיח כי מעמדה בקרב השחורים לא נפגע ולא התערער כתוצאה מכישלונה בניו המפשייר. תוצאות ההיאספות גם בלמו את סיכוייו של יריביה לחדור לבסיסי התמיכה המסורתיים של קלינטון בקרב השחורים, ההיספנים ומגזרי המיעוטים והמהגרים.

בנאום סיכום לערב המרגש של המועמדת המובילה, אמרה קלינטון כי "יש אמת בסיסית בקשר לאמריקה: היא יכולה למצות את הפוטנציאל שלה רק כשכל אזרח ממצה את הפוטנציאל שלו". עוד הוסיפה כי "אפילו הנשיא לא יכול לעשות את זה לבד, כולנו צריכים לעשות את שלנו כדי להתקדם".