מידי פעם עולה מוצר חדש של אורבן אווטפיטרס לכותרות, ולא נראה שמדובר בטעות או חוסר רגישות מצד הרשת. כשדבר מסוים חוזר על עצמו שוב ושוב, ניתן רק להגיע למסקנה כי מדובר באסטרטגיה שיווקית גאונית או ממש מעצבנת. תלוי את מי תשאלו. כך קרה לאחרונה, כאשר מותג הבגדים האמריקאי שיווק מוצר חדש שהיא טענה כי הוא חולצה, ויצרה בלבול בקרב לקוחותיה. לקוחות המותג, שנכנסו לאתר, מצאו עצמן מתבוננות ב"חולצה" שוב ושוב, ושואלות "איפה אפי"? מסתבר, שלא רק שזו לא חולצה, זו אפילו לא חולצת בטן, ומדובר במוצר שמכסה את חגורת הכתפיים. לא רק שאין שם בד, הגולשות תהו מדוע על העדר- חולצה עליהם להיפרד מ-16 דולרים.
hell is empty and all the devils are here pic.twitter.com/9ingulAQ43
— Alanna Okun (@alanna) 10 במרץ 2017
Urban Outfitters are taking the absolute piss with this 'crop top': https://t.co/t7g8gPhOpz pic.twitter.com/Vx04z3N6Ct
— DailyEdge (@dailyedge) 11 במרץ 2017
Urban Outfitters are taking the absolute piss with this 'crop top': https://t.co/t7g8gPhOpz pic.twitter.com/Vx04z3N6Ct
— DailyEdge (@dailyedge) 11 במרץ 2017
רבות פנו להגיב בטוויטר
@alanna @nycsouthpaw Seriously? What is that? Why don't they just put her out in just a bra and claim the "Shrug" is invisible?
— Sad! (@AlderFish) 10 במרץ 2017
אפילו גברים הגיבו
— Andy Lehman (@pollyanndy) 10 במרץ 2017
אם אכן מדובר באסטרטגיה שיווקית מכוונת, יהיה מעניין לדעת האם היא הצליחה- האם הייתה עליה במכירות באתר וברשת ככלל בעקבות מוצר הזוי זה או מוצרים הזויים אחרים, למשל.
נכון לעכשיו, בטווח קצר של זמן ירד המוצר מהאתר. נותר לתהות אם הוא אזל מהמלאי, או הורד בשל הסערה התקשורתית שהוא עורר.