ליברפול בשבועות האחרונים הצליחה ליצור רצף ניצחונות והשלימה למעלה מחודש ללא הפסד בכל המסגרות, מאז נכנעה באולד טראפורד מול מנצ'סטר יונייטד, וגם הערב - על אף שלא ניצחה - היא הציגה יכולת משכנעת למדי מול צ'לסי וסיימה מול מוליכת הפרמייר ליג ב-1:1 בחצי הגמר הראשון של גביע הליגה, כאשר הגומלין ייערך ביום שלישי הבא בסטמפורד ברידג' בלונדון.  

ההרכב המנצח של אנדראה פירלו
הצטרפו לעמוד הפייסבוק שלנו

טוסו עם ספורט1 ו"LiveTickets" למנצ'סטר!
הפתיחה הייתה דווקא של הבלוז, שאחרי 18 דקות הצליחו לעלות ראשונים על לוח התוצאות בזכות פריצה סוחפת של ססק פברגאס, שהשאיר כדור מצוין להזאר והאחרון הוכשל ברחבה על-ידי צ'אן והתכבד להכניע את מיניולה מהנקודה הלבנה. האדומים העבירו בהילוך במחצית השנייה, הציגו כדורגל נהדר וגם הצליחו למצוא את השוויון המוצדק מבחינתם בזכות מהלך מבריק של סטרלינג, שהשתחרר ממאטיץ', דהר לרחבה וחלף על פני קייהיל בדרך לרשת. האדומים יצטרכו למצוא את הרשת גם בשבוע הבא בברידג' אם ברצונם להכריע לזכותם את ההתמודדות בסיכום שני המשחקים. 
למרות שמדובר במפעל השלישי בחשיבותו באנגליה, רוג'רס בחר לפתוח עם ה-11 החזקים ביותר שלו, בהרכב שכלל את ג'רארד, סטרלינג וקוטיניו. מריו באלוטלי החולה נותר מחוץ לסגל, כמו גם דניאל סטארידג' הפצוע. כ-40 אלף אדומים ביציעים סיפקו אווירה נהדרת תחת שלג שירד הערב בליברפול, והתמקד בעיקר בניסיון לדחוף את קבוצתו אל עבר מקדמה שתאפשר לקפטן סטיבן ג'רארד הזדמנות להניף פעם נוספת גביע באצטדיון וומבלי בסוף העונה.
מן העבר השני, בצ'לסי, ז'וזה מוריניו בחר לנהוג באופן דומה והציב גם הוא הרכב חזק במיוחד. סביר כי המאמנים יתנו מנוחה במשחקי הגביע האנגלי בסוף השבוע - הרי שגם צ'לסי פתחה עם כוכביה, פרט לאוסקר שזכה למנוחה על הספסל והוחלף על-די מיקל. הזאר, פברגאס, וויליאן ודייגו קוסטה השלימו את עמדות הקישור וההתקפה של הבלוז. הקפטן ג'ון טרי ערך את הופעתו ה-650 במועדון.
מהלך משחק:
דקה 16 - סטיבן ג'רארד ניסה את כוחו בבעיטה מרחוק, קורטואה התעופף והדף לקרן. 
דקה 18, 0:1 לצ'לסי - ססק פברגאס עבר ללא קושי את אמרה צ'אן, מסר להזאר והבלגי הוכשל על-ידי אותו צ'אן. הזאר עצמו התייצב על נקודת העונשין ובעט את הפנדל פנימה. 
דקה 59, 1:1 - ראחים סטרלינג קיבל כדור כ-35 מטר מהשער, דהר לכיוון הרחבה באין מפריע, חלף על פני גארי קייהיל ובעט מדויק לרשת. 
דקה 67 - סטיבן ג'רארד קיבל מסירת רוחב נהדרת מקוטיניו, מצא עצמו בזווית מצוינת מול קורטואה אבל סובב את הכדור לקורה והחוצה. החמצה ענקית לקפטן שכבש פעם אחת בלבד נגד הבלוז ב-36 משחקים בכל המסגרות. בהתקפה מיד אחר כך קוטיניו ניסה להבקיע בעצמו אבל נעצר אצל קורטואה.
דקה 73 - סקרטל הקדים את הגנת צ'לסי לכדור שהוגבה לרחבה ממצב נייח על-ידי ג'ורדן הנדרסון, אך הנגיחה שלו עלתה גבוה מעל השער.
דקה 75 - הלחץ הכבד של האדומים נמשך, אלא שקורטואה שוב היה במקום. תחילה הוא מנע ניסיון הבקעה של הנדרסון, הכדור נהדף אל סטרלינג שבעט לפינה אבל השוער הבלגי ירד וקלט היטב.
דקה 79 - הפעם זהו אדם לאלנה שניסה להכניע את קורטואה, אבל גם הוא נותר מתוסכל לאחר שכשל בניסיון להכניע את הבלגי.
הרכבים
ליברפול: מיניולה, צ'אן, סקרטל, סאקו, מורנו, לוקאס, הנדרסון, מרקוביץ', ג'רארד (לאלנה 70), קוטיניו, סטרלינג
צ'לסי: קורטואה, איבנוביץ', קייהיל, טרי, פליפה לואיז, מאטיץ', מיקל, וויליאן (אספיליקווטה 89), פברגאס, הזאר, דייגו קוסטה