רצלונה מארחת כעת (שידור ישיר בספורט1 ו-HD) את ויאריאל ב"קמפ נואו" במשחק הראשון בחצי גמר גביע המלך. אם ברסה תעבור את הצוללת הצהובה היא תופיע בגמר בפעם הרביעית בחמש השנים האחרונות.

בספרד החמיאו לברצלונה על ההצגה נגד בילבאו 
הצטרפו לדף הפייסבוק של ערוץ ספורט1

הקבוצה של לואיס אנריקה מגיעה למשחק בשיאה עם תשעה נצחונות רצופים. היא גם הקבוצה הספרדית היחידה שיכולה לזכות בטרבל (אליפות, גביע וליגת האלופות). ביום ראשון בליגה גברה ברסה 2:5 על אתלטיק בילבאו בליגה. 
לפני שבועיים פגשו הבלאוגרנה את ויאריאל במסגרת הליגה, גם בקמפ נואו והזיעו לפני שניצחו 2:3. מארק אנדרה טר שטגן יפתח בשער במקומו של קלאודיו בראבו, מסצ'ראנו פותח בקישור לצד אינייסטה ובהתקפה ה-MSN הקטלני מסי, ניימאר וסוארס. 
אנריקה: "אני אף פעם לא חותם על אף תוצאה לפני שהמשחק מתחיל, אבל בהחלט, גם ניצחון 2:3 יהיה בסדר. לואיס סוארס מוסיף לנו הרבה, הוא יוצר הרבה מצבי הבקעה ולוקח חלק בכל ההתקפות. זו השנה הראשונה שלו איתנו ואנחנו מרוצים מהתפוקה שלו עד עכשיו".
גם ויאריאל נמצאת בתקופה נהדרת עם הפסד אחד בלבד (3:2 לבארסה לפני כשבוע וחצי) ב-20 משחקיה האחרונים. בליגה, הצוללת הצהובה נמצאת במקום השישי בטבלה והיא מרוחקת כ-3 נקודות בלבד מהמקום הרביעי המוביל למוקדמות ליגת האלופות בו ניצבת כרגע ולנסיה.
מהלך המשחק
דקה 11 - מסי בעט מ-16 מ', אסנחאו קלט.
דקה 16 - אלבה הגביה לרחבת החמש, קובטה הקדים את סוארס ונגח לקרן.
הרכבים:
ברצלונה: טר שטגן, פיקה, מתייה, אלבס, אלבה, מסצ'ארנו, ראפינייה, אינייסטה, סוארס, מסי, ניימאר.
ויאריאל: אסנחאו, קוסטה, מריו, רואיס, מוסצ'יו, פינה, ברונו, ג'ונתן, ג'ובאני, צ'ארישב, וייטו.