חרי שלושה חודשי פגרה, ליגת האלופות חזרה הערב למחזותינו – או לפחות, למסכי הטלוויזיה שלנו – כאשר כבר בשלב שמינית הגמר קיבלנו מפגש מסקרן בו פ.ס.ז' מארחת כעת את צ'לסי.

כזכור, מדובר בשחזור של רבע הגמר מהעונה שעברה, אז סיימו הבלוז עם ידם על העליונה, בקושי. במפגש הראשון ניצחו הצרפתים 1:3, אך בדקה ה-87 של משחק השני הצליחו שחקניו של ז'וזה מוריניו להשיג את ה-0:2 הדרוש, באדיבותו הרבה של דמבה בה.
מי שכבש את אחד השערים עבור פאריס במפגש הראשון היה דויד לואיז, שגם הערב יטול חלק במשחק. רק שאז השער היה עצמי, כי עוד לבש את החולצה של צ'לסי. בקיץ, הברזילאי עשה את המעבר בין שתי הקבוצות תמורת 50 מיליון יורו.

למרות שהתפקוד העיקרי שלו הוא כבלם, דווקא הערב הוא פתח בקישור של פאריס, בעוד שני חבריו מברזיל – טיאגו סילבה ומרקיניוס – מרכיבים את מרכז ההגנה. מקדימה, מציג לוראן בלאן צמד אימתני בדמותם של זלאטן איברהימוביץ' ואדינסון קבאני. לוקאס מורה פצוע ומחוץ לסגל.
בצד השני, ז'וזה מוריניו מקבל בברכה את דייגו קוסטה בחזרה בהרכב שלו. החלוץ הספרדי, ממוצע ברזילאי, לא שותף במשחק רשמי מאז סוף חודש ינואר כיוון שריצה עונש השעייה משלושה משחקים.
גם עמיתו של קוסטה לנבחרת, ססק פברגאס, פותח ב-11 של מוריניו. היה ספק לגבי שיתופו של הקשר המוכשר, שסבל ממחלה, אך המיוחד יכול לנשום לרווחה. אדן הזאר, שחתם בשבוע שעבר על חוזה חדש בבלוז וכבש את שער החוץ היקר של צ'לסי בעונה שעברה, פותח כמובן וינסה לשחזר את ההישג שלו מהעונה שעברה.
עוד לפני שההתמודדות יצאה לדרך, ובלי שום קשר לטקטיקה בה יבחר מוריניו בזמן המשחק, האוטובוס של צ'לסי היה מעורב בתאונה דרכים קלה. כאשר נכנס הרכב עם שחקני הקבוצה, הוא התקשה להיכנס לאצטדיון ונתקע – נזק קל נגרם לחלונות, ולא יותר.
הרכבים:
פאריס סן ז'רמן:  סיריגו, ואן דר וויל, סילבה, לואיז, מקסוול, מרקיניוס, וראטי, מטיודי, לבאסי, קבאני, איברהימוביץ'
צ'לסי: קורטואה, אספיליקווטה, טרי, קייהיל, איבנוביץ', מאטיץ', ראמירז, הזאר, וויליאן, פברגאס, קוסטה