פרשיית גזענות חדשה באנגליה, והפעם היא כנגד היהודים. אוהדי ווסטהאם יונייטד, שסיימה בתיקו 2:2 נגד טוטנהאם אתמול בווייט הארט ליין, צולמו כשהם שרים שירים אנטישמיים ברכבת בדרך למשחק.

כאשר חלפו אוהדי 'הפטישים' על פני איזור סטמפורד-היל הידוע בלונדון כאיזור יהודי, הם צולמו שרים: "יש לי עורלה, לך אין? פאקינג יהודי". לא ברור איך יגיבו באנגליה על פרשת הגזענות החדשה. אוהדי טוטנהאם ידועים כיהודים ומעודדים במהלך המשחקים בקריאת: "יידס, יידס (יהודים, יהודים)".
האוהד שצילם את הווידאו, רומן גיזר שמו, העלה אותו לטוויטר. אוהד אחר, רומן הד, כתב בטוויטר שאף אחד לא יהיה מופתע מהאוהדים האלה, שהם פאשיסטים ולהם קשרים עם חלק מאוהדי לאציו. הם גם שרו לאוהדת טוטנהאם "יש לה כלמידיה", סוג של חיידק טפיל שגורם למחלות שונות כמו הרפס.

הרשת החברתית היתה מלאה באוהדים יהודים של טוטנהאם שהביאו שאט נפש מהוידאו. אולי דיוויס, אוהד טוטנהאם שמחזיק במנוי שנתי למשחקי הקבוצה כתב: "היו אוהדים ברכבת שחיקו את הצליל של הגזים במחנות ההשמדה בשואה". אוהדים גזענים אחרים העירו הערות שונות על השואה ועל אנה פרנק. קודם לכן, חלק אחר של אוהדי ווסטהאם התחכמו כאשר צילמו סירטון וידאו בהם הם נראו שהם מתנהגים בכבוד מלכים לאזרח שחום עור שעלה לרכבת עם רמז עבה כנגד אוהדי צ'לסי ופרשיית הגזענות שלהם בפאריס בשבוע שעבר במשחק האלופות.
עוד פרשה התרחשה כאשר אוהד בשם סטיוארט הארדי כתב בטוויטר לקרלטון קול מווסטהאם: "כאשר החברים שלך לא בועטים את הכדור החוצה כשאתה שוכב פצוע שתי דקות על הדשא, אתה לא חושב שהגיע הזמן לפרוש?". קול ענה לו: "פאק אוף".
החלוץ כבש העונה רק שני שערים ב-14 הופעות. קול נוטה לענות כמעט לכל ציוץ בו הוא מתוייג, וגם הפעם עשה זאת. בתוך כך אמר מנג'ר ווסטהאם, סאם אלרדייס, אחרי המשחק בווייט הארט ליין בו השווה הארי קיין משער בזמן פציעות, אחרי שכבש מריבאונד בפנדל, שהשער לא היה חוקי: "הזמן נגמר, השופט היה צריך לשרוק לסיום".
בינתיים אירגן אלרדייס הפתעה למאוריסיו פוצ'טינו, מנג'ר היריבה, כאשר נכנס למסיבת העיתונאים של הארגנטיני וענה על אחת השאלות. ברור שפוצ'טינו לא ממש אהב את זה.
טוטנהאם זכתה העונה ב-13 נקודות משערים שכבשה בחמש הדקות האחרונות של המשחק וב-16 נקודות אחרי קאמבק מפיגור והיא מדורגת ראשונה בליגה עם מאזן זה לפני קריסטל פאלאס. צפו בהארי קיין מגיב אחרי המשחק לשער השיוויון הדרמטי שלו.