ברצלונה לא רק עברה את ריאל מדריד ועלתה למקום הראשון בליגה אחרי שניצחה את ראיו ואייקנו 1:6, ולאחר 16 מחזורים ו-127 ימים בהם לא הוליכה כבשה את הפסגה - היא גם עברה את ריאל מדריד בכיבוש השערים - 76 לעומת 75 שערים.

לואיס אנריקה, מאמן ברצלונה גילה אחרי המשחק שניימאר קיבל אישור מהקבוצה לטוס לברזיל לנופש קטן אחרי שהיה מוצהב ולא שיחק היום. המאמן אמר בסיום הניצחון: "המצב שלנו בליגה הוא תוצאה של עבודה קשה. אנחנו נמצאים היכן שאנחנו רוצים להישאר. בגביע הגענו לגמר ונאלצנו לשחק נגד יריבות קשות ועכשיו אנחנו במצב טוב בליגה, אבל צריך להיזהר ולהשתפר במשחק שלנו. אנחנו צריכים לנצח מקסימום אפשרי של משחקים כדי לזכות באליפות". 
על ליאו מסי שכבש שלושער, השתווה לכריסטיאנו רונאלדו עם 30 שערים בצמרת הכובשים ושבר את שיא השלישיות של טלמו זארה אמר אנריקה: "מסי משחק כך מהיום הראשון. עם אותה גישה". 

על לואיס סוארס הוסיף המאמן: "הוא מביא לנו בכל משחק יותר ויותר. ההבנה שלו עם ליאו מסי הולכת ומשתפרת". כמו כן, התייחס המאמן גם לאיבן ראקיטיץ': "הוא מעולה בכל תפקיד במרכז השדה. הוא אחת ההחתמות הכי טובות של העונה. בנוסף ליכולת שלו הוא מוסיף לנו גם הרבה אינטליגנציה".  
צ'אבי ואינייסטה לא שיחקו זמן רב ביחד. אינייסטה היה מרוצה מאוד מהמשחק של ברצלונה היום. "הרגשתי מאוד נוח לשחק עם צ'אבי. לפעמים טוענים שאנחנו לא יכולים לשחק ביחד, אבל זו זכות לשחק איתו על כר הדשא ביחד. זה עושה לך את החיים קלים יותר, אתה צריך לעבוד פחות קשה על כר הדשא. לא שיחקנו הרבה זמן ביחד וההרגשה נפלאה". גם המאמן אמר על השניים: "שניהם היו מדהימים. הם הכניסו לנו המון כדורים". 
אינייסטה נשאל גם על כך שקבוצתו חזרה למקום הראשון, והקשר השיב: "ההרגשה ששיחקנו טוב מאוד ואנחנו צריכים להמשיך לשחק עוד כמה חודשים ביכולת הזאת כדי לזכות באליפות. יש לנו שני משחקים חשובים לפני הקלאסיקו נגד ריאל מדריד וננסה לפחות להגדיל את הפער או להשאיר אותו". 
ג'רארד פיקה שבר את שיא כיבוש השערים שלו לעונה והבקיע את שערו הרביעי העונה בליגה. "הוא תמיד כובש לנו שערים חשובים" אמרו חבריו. פיקה אמר אחרי המשחק: "יש לנו עוד מסע ארוך עד לסיום העונה. להשיג 100 נקודות? יהיה קשה מאוד להגיע למספר הזה. קבוצות לא מוותרות על נקודות".