למזלה של ריאל מדריד היא ניצחה את שאלקה 04 במשחק הראשון בשמינית הגמר של ליגת האלופות 0:2 בגלזנקירכן ויחסית ליכולת החלשה שלה בליגה היא יכולה לעלות היום יותר רגועה לגומלין בסנטיאגו ברנבאו (21:45). 

הבלנקוס שניצחו 10 משחקים רצופים באלופות יוכלו לשבור את השיא של באיירן מינכן מ-2013 אם ירשמו ניצחון 11 רצוף. אם יוסיפו גם את הניצחון על סביליה בסופרקאפ הרי שניצחון היום יביא לבלנקוס 12 נצחונות רצופים באירופה - שיא מועדון ושני באירופה בכל הזמנים אחרי אתלטיקו מדריד שעשתה זאת בעיקר בליגה האירופית עם 16 נצחונות. ריאל מדריד שיחקה 229 משחקים בבית באירופה והפסידה רק ב-7 בהפרש שני שערים ויותר, כך שסיכויי שאלקה לחזור קלושים. 
  
יחד עם זאת, מדהים עד כמה ריאל מדריד שהיתה ביכולת שיא רק לפני שלושה חודשים הדרדרה באחרונה ועד כמה המעמד של קרלו אנצ'לוטי שהיה אמור להאריך חוזה בריאל מדריד נמצא בצלילה. המאמן האיטלקי קורא ושומע שהוא יפוטר בוודאות בסיום העונה. 
  
רשת סקיי האנגלית דיווחה שזינאדין זידאן יהיה בסופו של דבר המאמן שיחליף את קרלו אנצ'לוטי כמאמן ריאל מדריד, אבל לא ברור אם זה יקרה בקיץ הקרוב או שזידאן יחזור לעבוד עם אנצ'לוטי בשנה הבאה במטרה לרשת אותו. בכל אופן, אין כנראה אפשרות שחוזהו של אנצ'לוטי יוארך מעבר ל-2016. אתמול גם דווח שפלורנטינו פרס גישש אצל זו'זה מוריניו שהבהיר לו, כי לא יחזור לספרד. זידאן מאמן כיום את ריאל מדריד קסטייה שמדורגת רביעית בליגה השלישית.