בצל משבר גדול ומתמשך, ובראשו איבוד המקום הראשון בלה ליגה לטובת ברצלונה,  מארחת כעת ריאל מדריד את שאלקה 04, במשחק הגומלין בשלב שמינית גמר ליגת האלופות. הספרדים אוחזים ביתרון  0:2 מהמשחק הראשון בגרמניה.

 

 

בעקבות ההפסד 1:0 בבילבאו בשבת, נערך סקר בעיתון "אס" ובו סברו 91% מהקוראים שיש לפרק את שלישיית החוד BBC, ולשחק רק עם שני חלוצים במערך קלאסי של 4:4:2. אלא שמתמונת ההרכב הערב עולה כי קרלו אנצ'לוטי לא הקשיב לביקורת וממשיך לפתוח עם כריסטיאנו רונאלדו, גארת' בייל, וקארים בנזמה.

החדשות הטובות מבחינת המארחים הן שובו של לוקה מודריץ' לסגל אחרי היעדרות של ארבעה חודשים. הקשר הקרואטי יושב על הספסל בתקווה להשתלב במשחק.

 

הבלאנקוס שניצחו 10 משחקים רצופים באלופות יוכלו לשבור את השיא של באיירן מינכן מ-2013 אם ירשמו ניצחון 11 רצוף. אם יוסיפו גם את הניצחון על סביליה בסופרקאפ הרי שניצחון היום יביא לבלאנקוס 12 נצחונות רצופים באירופה - שיא מועדון ושני באירופה בכל הזמנים אחרי אתלטיקו מדריד שעשתה זאת בעיקר בליגה האירופית עם 16 ניצחונות. ריאל מדריד שיחקה 229 משחקים בבית באירופה והפסידה רק ב-7 בהפרש שני שערים ויותר, כך שסיכויי שאלקה לחזור קלושים.

קה 25 1:1 -  טוני קרוס הגביה קרן ורונאלדו התרומם לא גבוה במיוחד ועדיין הראש פגש את הכדור והכדור פגש את הרשת.

 

* היה זה שערו ה-40 של CR7 העונה ב-36 משחקים בכל המסגרות. וגם: השער ה-59 ב-59 משחקים בליגת האלופות במדי הבלאנקוס.

 

דקה 29 - מוטינג נפצע ויצא, סנה במקומו.

 

דקה 40, 1:2 לשאלקה - שתי דקות לאחר שחטף כדור שהוחזר לקסיאס אבל גלגל החוצה, ודקה אחרי שירה כדור אדיר למשקוף, עלה הונטלאר על לוח התוצאות ובצדק. עוד מתפרצת קטלנית, פוקס ירה, קסיאס רק הדף וההולנדי הרשית את הריבאונד/ 

דקה 45, 2:2 - קונטראו חתך משמאל על האגף הימני החלש של שאלקה, הגביה לרחבה ורונאלדו נגח בסיבוב פנימה.

 

* שער 60 ל-CR7 ב-59 משחקים באלופות במדי ריאל, 75 באלופות בכלל (כולל 16 ביונייטד) במקום הראשון ביחד עם מסי, ו-78 בשני המפעלים האירופיים, מלך השערים בכל הזמנים.

 

דקה 52, 2:3 לריאל - בנזמה, עד אז השחקן הכי חלש במגרש, קיבל כדור מקונטראו, כדרר משמאל לימין על קו החמש ובעט לרשת. גול אדיר!

 

דקה 57, 3:3 - פוקס פרץ מימין, מסר אחורנית לסנה המחליף שסובב כדור לא חזק אבל למסגרת. קסיאס חלם והלך להוציא מהרשת.

 

דקה 58 - מודריץ' נכנס לאחר ארבעה חודשי פציעה במקום חדירה ומרגש את הברנבאו.

 

דקה 84, 3:4 לשאלקה - מודריץ' ניסה לחלץ אבל הכדור שלו הגיע להונטלאר חופשי מול קסיאס שהפציץ לחיבורים.

 

דקה 90 - הונטלאר הוריד כדור בראש להוודס שבעט וקסיאס השתטח וקלט.

 

 

 

ההרכבים

 

ריאל מדריד: קסיאס, קונטראו (מרסלו 58),  פפה, וראן, ארבלואה (נאצ'ו 83), קרוס, איסקו, חדירה (מודריץ' 58), בייל, רונאלדו, בנזמה.

 

שאלקהוולנרויטר, נאסטסיץ', מאטיפ, הוודס, מאייר, נושטדטר, הוגר, פוקס, ברנטע (אוצ'ידה 82), מוטינג (סנה 29), הונטלאר.