ארסנל היתה קרובה לעשות היסטוריה ולהיות הקבוצה הראשונה אי פעם שהתגברה על פיגור 3:1 והעפילה שלב בליגת האלופות. התותחנים ניצחו 0:2 במונאקו והחמיצו לפחות עוד ארבעה שערים, 

 

לפחות הסטטיסטיקה משחקת לזכות האנגלים. ארסנל שיחקה עשרה משחקים על אדמת צרפת במסגרת ליגת האלופות ולא הפסידה אף אחד מהם. מנגד, תיקו ואפילו ניצחונות כמו 0:1 ואפילו 0:2 לא יספיקו לה. מנגד, מונאקו לא הפסידה עשר שנים בבית במסגרת האירופית אבל הפעם האחרונה שהפסידה, היא הובסה 3:0 מול לידס, בדיוק התוצאה שתספיק לתותחנים הערב.

 

המנג'ר ארסן ונגר עלה בהרכב התקפי עם דני וולבק, מסוט אוזיל, אלכסיס סאנצ'ס ואוליבר ז'ירו. האם זה יספיק מול הקבוצה שספגה עד כה רק שני שערים בשלב הבתים בליגת האלופות ורק 20 שערי ליגה, הכי מעט בליגה הצרפתית?

דקה 36, 0:1 לארסנל - וולבק התנהל עם הכדור כ-20 מטרים משער המארחת והכניס כדור עומק באין מפריע לז'ירו, הצרפתי הסתובב והגיע מול סובסיץ' שהצליח להדוף את הניסיון הראשון. הריבאונד הגיע שוב לחלוץ ארסנל ירה טיל לרשת והפיח תקוות אצל אוהדי ארסנל.

 

דקה 38 - ארסנל שולטת לחלוטין במשחק, בעיטה מצויינת של דני וולבק נהדפה בשנייה האחרונה על ידי עבדנור לקרן.

דקה 44 - וולבק העביר רוחב וז'ירו במקום לדחוק את הכדור, שם את הרגל לא טוב ושוער מונאקו אמר תודה והשתלט עליו.

 

דקה 53 - אוזיל סובב כדור חופשי וסובסיץ' התעופף והדף לקרן.

 

דקה 67 - קרסו המחליף של מונאקו ביצע פריצה מסחררת מחצי המגרש עד שנבלם סמוך לשער של אוספינה.

 

דקה 79, 0:2 - התקפה של ארסנל הסתיימה בבעיטה של וולקוט לקורה, הריבאונד הגיע למחליף השני רמזי שירה אותו לרשת.

 

 

 

הרכבים:

 

מונאקו: סובסיץ', וואלאס, עבדנור, קוראזווה, טולאלן, קונדוגביה, פאביניו, דיראר, מוטיניו, מרטיאל (קרסו 60), ברבטוב (ברנרדו סילבה 70).

 

ארסנל: אוספינה, מונריאל, קוסיילני, מרטסאקר, בלרין, קאסורלה, קוקלן (רמזי 63), וולבק (וולקוט 72), אוזיל, סאנצ'ס, ז'ירו.