ההצגה של ליאו מסי באה כאילו לאמת את מה שאמר אתמול עליו פפ גווארדיולה. אי אפשר לנצח אותו כמה דקות של גאוניות הספיקו לפצח את הקוד הבווארי. אבל איך כתבו ב-BBC? באיירן ניצחה לפני שנתיים את ברצלונה 0:4 בבית ואחרי הפסד השנה לפורטו 3:1 ניצחה בגומלין 0:6. לא לשכוח.

"איזה משחק גדול" אמר בסיום נשיא ברצלונה, ג'וזף ברתומאו, "אבל נצטרך לחכות לשבוע הבא לראות מה יקרה בגומלין".
המאמן המנצח, לואיס אנריקה: "זו תוצאה מושלמת עבורנו. גם הטיימינג שכבשנו היה מושלם ועכשיו צריך להיזהר רק בגומלין. אנחנו עכשיו קצת יותר קרובים לגמר. זו תוצאה מצוינת נגד יריבה קשה מאוד, אבל היו לנו מלא הזדמנויות לכבוש והם מעט. עבדנו כמו קבוצה ושמרנו על רשת נקייה וזה הישג חשוב". על מסי אמר: "מה אפשר להגיד? כל פעם הוא מצליח להפתיע אותך מחדש. האמביציה הזאת, הרצון ונרעב להצליח לא נגמר לו".

"היכולת האישית הכריעה את המשחק", אמר פפ גווארדיולה. "שיחקנו טוב והצלחנו לשמור עליהם, אבל זה לא הספיק. חדר ההלבשה שלנו עצוב. לא רצינו לרדת מהמשחק הזה מפסידים. בחלק הראשון מנענו מהם ליצור הזדמנויות חוץ מלואיס סוארס. התוצאה 3:0 לא משקפת ממש את מה שהיה במשחק. לא הלכנו אחורה במשחק, כי אם עושה את זה אתה מפסיד בגלל שהם כל כך טובים. שיחקנו טוב בחצי הראשון ובתחילת השני, אבל קיבלנו אגרוף משחקן ענק. בגומלין ננסה להגביל אותו כמה שיותר שלא ישותף במשחק, כי אז הוא מסוכן".
פפ אמר שבאיירן תנסה במינכן להפוך את התוצאה. "עם 1:0 או 2:0 היינו יכולים לחיות, אבל 3:0 תוצאה קשה. זה לא רק מסיף זו קבוצה מצוינת בכל הרמות. השער השלישי שספגנו היה מיותר. יש לי כבוד רב לשחקנים שהיו במשחק. אני מאוד גאה בצוות, השחקנים האלה. סבלו בחודשים האחרונים מפציעות. בארסה הגיעה בזמן טוב יותר מאתנו למשחק".
חאבי מסצ'ראנו שהוחלף לקראת הסיום: "יש לנו את ליאו מסי וזה היתרון שלנו על אחרים. היה משחק צמוד, אבל לנו היו ההזדמנויות הטובות ביותר להבקיע. שיחקנו את המשחק שרצינו לשחק ואנחנו מאושרים. זה יתרון טוב, אבל עוד לא נסגר כלום. צריך ללכת לגומלין עם אותה מנטליות. כשאתה לוחץ על היריבה שלך גבוה בחלק שלה כמו באיירן יש לנו הרבה שחקנים שיכולים להעניש את היריבה. מסי שחקן שפשוט בלתי אפשרי לתאר אותו".
ג'רארד פיקה: "פפ גווארדיולה צדק. אין אף שחקן שיכול לעצור את ליאו מסי. זה היה משחק סנסציוני בו הצלחנו לנצל את המצבים שלנו. לא נגיע לארינה לשמור על התוצאה. חייבים להגיע ולנצח".
מנואל נוייר שהיה מספר אחד במגרש עד שספג ממסי אמר: "נתנו את השער הראשון של ברצלונה מתנה והם ניצחו בסופו של דבר את המשחק. אסור היה לזה לקרות. אחרי השער הראשון היתה לנו הזדמנות לצאת למתפרצת ולכבוש אחרי השער הראשון שספגנו. ממשחק כזה אנחנו לא יכולים ללמוד לקח רק ממשחקים כמו נגד פורטו".