אחרי ארבעה הפסדים רצופים, מנסה כעת באיירן מינכן למחוק הפסד 3:0 מהמשחק הראשון בחצי גמר ליגת האלופות ב"קאמפ נואו" ולהעפיל לגמר.



ראשונה מאז שנות התשעים, עומדים הבווארים על רצף של ארבעה הפסדים בכל המסגרות: 2:0 בפנדלים לבורוסיה דורטמונד בחצי גמר הגביע, 2:0 לבאייר לברקוזן בליגה, 3:0 לברצלונה כאמור במפגש הראשון בצ'מפיונס ו-1:0 לאאוגסבורג בליגה בשבת. הקבוצה של פפ גווארדיולה, שכבר זכתה באליפות נוספת, תנסה לחולל נס ולהעפיל לגמר בברלין.



ברצלונה לעומת זאת נמצאת בכושר מצוין ולא הפסידה מאז ה-21 בפברואר. הקבוצה של לואיס אנריקה עומדת על רצף של שמונה ניצחונות, אחרי שלא ספגה שער כבר קרוב לחודש, מאז הניצחון 1:3 על פ.ס.ז' בחוץ.



בהיסטוריה של ליגת האלופות רק קבוצה אחת הצליחה לעבור בגומלין אחרי הפסד בהפרש של יותר משני שערים במשחק הראשון: דפורטיבו לה קורוניה בעונת 2003/04 שהפסידה למילאן 4:1 במשחק הראשון וגברה עליה בגומלין 0:4. העונה הצליחה באיירן מינכן לעשות מהפך שקרוב לכך אחרי הפסד 3:1 לפורטו ותיקון עם 1:6 בבית. מצד שני, ברצלונה מעולם לא עפה באלופות אחרי שניצחה בהפרש שלושה שערים את משחקה הראשון.



ה'אליאנץ ארינה' הוא מבצר עבור באיירן מינכן השנה באלופות. הקבוצה ניצחה את כל חמשת משחקיה באיצטדיון עם הפרש שערים 1:19. רק ריאל מדריד (24) וברצלונה (20) כבשו יותר בבית באלופות בעונת 2011/12. השנה באיירן הביסה את שחטאר דונייצק בבית 0:7, את פורטו 1:6 ואת צסק"א מוסקבה 0:3 - תוצאות שהיא כמובן תקנה גם הערב.



דקה 15


1:1 - מסי שלח סוארס למתפרצת קטלנית, חדר לרחבה ומול נוייר מסר שמאלה לניימאר שגלגל פנימה.



דקה26


מולר פרץ והמשיך ללבנדובסקי אבל טר שטגן, בפעם השלישית בעשר דקות, היה במקום.



דקה 29


1:2 לברסה - מסי בעומק לסוארס בצד מימין, האורוגוואי מצא בשמאל את ניימאר והברזלאי שוב מצא את הרשת בהעתק של ה-1:1.



דקה 39


טיאגו פרץ מהמרכז, הכדור הגיע ללבנדובסקי שבעט מ-5 מ'. שט שטגן זינק, הכדור התגלגל, פגע בקורה ולא נכנס.



דקה 46


אנריקה חושב כבר על הליגה ומכניס את פדרו במקום מבשל הצמד, סוארס.



דקה 59


2:2 - שוויני מצא את לבנדובסקי והפולני בעט מ-16 מ' לקורה ופנימה.



דקה 74


2:3 לבאיירן - שוויני עם בישול שני, הפעם מסירה אחורנית קצרה למולר שירה מ-20 מ' פנימה.



דקה 84


לבנדובסקי בעט ממצב מצוין בתוך הרחבה לחוץ.