במכבי חיפה פועלים במרץ לשינוי פני הקבוצה. הערב עבר אלירן עטר את הבדיקות הרפואיות בהצלחה וחתם על חוזה לשלוש שנים וחצי בשורות הירוקים. ריימס, קבוצתו לשעבר של עטר, אמורה לשלוח ביומיים הקרובים את השחרור הבינלאומי כדי שיוכל להיות בסגל הקבוצה למשחק נגד הפועל באר שבע באצטדיון סמי עופר (שידור ישיר החל מ-19:45 בספורט1 וב-HD).

"זה לא סוד שהיו לי מספר הצעות מתחילת חודש ינואר", אמר עטר לאתר הרשמי של מכבי חיפה, "אני שמח שלקחתי את ההחלטה להגיע לאחד המועדונים הגדולים בישראל. עם אחד האצטדיונים היפים באירופה וקהל שממלא אותו משחק אחר משחק. המטרה שלי היא להגיע כמה שיותר רחוק ולעזור לקבוצה. שמעתי המון על הקהל של מכבי חיפה שלמרות המצב מגיע כל משחק, ממלא את האצטדיון ודוחף את הקבוצה. אני מחכה כבר לעלות על המגרש".


ליגיונר נוסף שאמור לחתום בתוך 36 השעות הקרובות הוא חלוץ קבוצת נאנט הצרפתית איתי שכטר, שכמו אלירן עטר יחתום כמעט באותם תנאים כספיים לשלוש שנים וחצי. מקורביו של שכטר טוענים כי הסיכוי שיגיע למכבי תל אביב נמוך. הערב צפויה להתקיים פגישה בין שחר לבין אבי נמני, סוכנו של החלוץ, על מנת לסגור את הקצוות.


אם עטר ושכטר יגיעו יחד, אמורים אלון תורג'מן ושמעון אבוחצירה לעזוב. גם הבלם דקל קינן אמור להחליט בתחילת השבוע הבא אם הוא יבקש לעזוב בחלון ההעברות.