בהפועל ת"א כבר מתארגנת הסעה לכותל. בכל זאת מגיעה תודה לבורא עולם שהוציא אותה אמש בבלומפילד בשלום ולא בלהתראות. ההפסד 2:0 בדרבי התל-אביבי הגיע בתוצאה כל כך מינימלית, אפשר להגיד כמעט צמודה, אבל אם נספר על הבדלי הרמות, הרי שקבוצה אחת נהגה על פורשה והשנייה קירטעה על סקטים. וזו לא מכבי ת"א.

ניסיתי להיזכר מתי ראיתי את הפועל משחקת ככה ולא הצלחתי. כמו המשחקים של ריאל מדריד מול קבוצה מהליגה השלישית שמשחקת בדרך כלל על שדה של תירס עם כדור מסמרטוטים. אתם יודעים מה, בואו ניתן הנחה: תחתית ליגה לאומית בישראל. אלי כהן העלה מערך כל כך הגנתי, שאפולה אדל שיחק מאחורי החלוץ. כל כך הגנתי, שבהתקפה הכי מתפרצת במחצית הראשונה, הקבוצה חגגה אחרי שעברה את החצי. כל כך הגנתי שזה היה מביך. זו הפועל ת"א או קבוצה בתחפושת?
מכבי ת"א חיכתה ליריבה שלא הגיעה, אז היא נאלצה לעבוד בדיוק עשר דקות עד שהבונקר נפרץ באדיבות השוער. בלי העזרה של אדל, ערן זהבי וטל בן חיים היו מפעילים את הכלים הכבדים בכדי לפרוץ את השער, אבל השוער היה כל כך אדיב. את כדור העונשין של מהראן ראדי הוא פשוט הסיט פנימה. ליתר ביטחון. שנרשום לו גול, או רק בישול?

היה נדמה שמכבי תטחן את הפועל עד דק. לא כוחות אפילו עם מנוף. הקהל בבלומפילד היה מתודלק והיציעים של הפועל באו בלי ציפיות. ידעו בדיוק עם מי יש להם עסק רק שמכבי התעקשה לא לרמוס וכמובן תודה גדולה לשופט אלי חכמון. עונה זוועתית עוברת על איגוד השופטים. כשעובר משחק בלי שערורייה הוא יוצא על קלטת ומחולק כשי לחג. אתמול עוד אפשר היה לסלוח לשופט שלא ראה את אדל נוגע ביד מחוץ לרחבה, אבל את הפנדל של סארי פלאח, אחרי פריצה מסחררת של בן חיים, מישהו מצוות השיפוט המעובה היה חייב לראות. די, נמאס.
לכן נרשמה בבלומפילד תוצאה רגועה. הפועל הייתה יכולה להשוות רק אם כדור עונשין של שי אבוטבול היה פוגש את הראש של דודו ביטון או שגיב יחזקאל. בטח שלא בשיטה מסודרת. פאקו הבין שזה משחק שבעזרתו הוא יכול לשפר בקלות את מאזן שערי הזכות שלו. קצת דיוק ויש פה תוצאה אסטרונומית. אז הוא הכניס אחרי ההפסקה את עדן בן בסט במקום ראדי ומיד היה ברור שהשני יגיע. אין ברירה. 
זהבי ובן בסט אומנם רשמו החמצות מזעזעות, אבל אז בא ניקולה מיטרוביץ' ומחצי דונם בעט לקורה השמאלית ופנימה. זהו, גמור. אפשר לכסות בחול? חכו. עוד נספר לכם על ההזדמנות היחידה של הפועל במשחק: שגיב יחזקאל לבד מול חואן פאבלו, אבל הבעיטה הולכת בדיוק לידיים של השוער. משחק ללא טיפה של כבוד. והאמת? גם לא הגיע.