מכה קשה לחיים רמון. הבעלים של הפועל ת"א הפסיד בתביעת הבוררות הארוכה שהתנהלה במשך למעלה משנה אצל בורר ההתאחדות לכדורגל, עמיאל תגר. הבוקר (רביעי) נפסק כי רמון ייאלץ לשלם לטביב כ-5 מיליון שקלים מתוך ה-7 שהיה אמור להעביר לו במסגרת הפעימה השניה בעסקת מכירת הפועל ת"א.

  

המשמעות היא שרמון ייאלץ להוציא מכיסו האישי, ולא מתקציב המועדון, את הסכום הלא מבוטל הזה, כאשר גורמים בהפועל טוענים שהם לא רואים מהיכן מביא הבעלים את הכסף. זהו ניצחון מוחץ לטביב על רמון, שטען כי הבעלים לשעבר לא הפקיד כספים כערבויות לחובות שלכאורה נוצרו בתקופתו, אולם עו"ד תגר ראה את הדברים מזווית שונה לחלוטין והנחית על רמון מכה כלכלית אדירה.

 

עם או בלי קשר, רמון שוקל בשעות אלו ממש את העברת זכויות הניהול לידי עמותת האוהדים, דבר אשר ינתק אותו סופית מהפועל ת"א מבחינת קבלת ההחלטות וישאיר אותו עם חובות גדולים מאד והשקעה אישית שירדה לטימיון.

 

גם ויצמן וחג'ג' יעזבו?

 

כדור השלג בהפועל ת"א בעקבות מכירתו של גילי ורמוט למכבי ת"א נמשך. גורמים המעורים בנעשה טוענים שבתוך מספר ימים אמורים להתרחש בקבוצה מספר שינויים דרמטיים, כאשר הגורמים המובילים את המועדון היום – ובראשם רמון, מני ויצמן, עידו חג'ג' ומשקיעים נוספים – יתנתקו ברובם מניהול הפועל ת"א.


הוועד המנהל של עמותת "האדומים" יתכנס הערב בשעה 20:30 לישיבה בה תצא לפועל תוכנית משותפת לבעלי המניות הפרטיים והעמותה, שעיקרה החלפת רמון והעברת כל סמכויותיו. בישיבה יבחן הוועד המנהל את התנאים והאפשרויות לקבל בתוך זמן קצר את זכויות הניהול המלאות. 
המשימה שעומדת בפני העמותה היא מציאת אלטרנטיבה לרוב הערבויות של רמון בבקרה התקציבית, מבלי להתערב בחוב של הבעלים לאלי טביב, נושא המצוי בהליך משפטי.

 

בפגישה אתמול בין רמון, היו"ר בארי בן זאב ואלי כהן, קיבל וכיבד המאמן את ההחלטה למכור את ורמוט. "השריף" הבטיח לעשות את כל שביכולתו כדי להשאיר את הקבוצה בליגת העל וגם להצעיד אותה לפלייאוף העליון. גורם במועדון הבהיר כי לו כהן היה מתנגד להחלטה ויוצא נגדה, הוא היה מסיים כבר אתמול את דרכו במתחם חודורוב.