אברהם גרנט היה קרוב אתמול (ראשון) בלילה להיות אלוף אפריקה, אלא ששוב אלילת המזל לא הייתה איתה איתו וראה איך חוף השנהב מנצחת בפנדלים.



"מי שבונה את המשחק שלו על המזל, כנראה שלא מגיע לו לנצח", אמר מאמן נבחרת ישראל לשעבר, שלמה שרף, לניסים משעל ב-103 והוסיף: "למה הוא עשה חילוף בדקה ה-100? למה לא לנסות לנצח את המשחק".

שרף שידוע כמי שלא מפרגן לעמיתו שלח גם עקיצה אך סייג את דבריו: "השפיץ של הנעל הולכת עם הטובים", אמר באשר להפסד בפנדלים, אך הבהיר: "רציתי שהוא ינצח, החזקתי לו אצבעות כי הוא לקראת סוף הקריירה. מעבר ליריבות שלי איתו, יש גם עניין של מדינה, הוא לא אשם בזה שהפסיד בפנדלים, אלא בזה שהגיע למצב הזה ולא ניסה לנצח".

לאחר מכן, שרף נשאל על המשחק המדהים שהיה אתמול בנתניה, בו הקבוצה של רוני לוי הביכה את מכבי ת"א ב-3:3 המטורף. "נהניתי מכל רגע, כל הכבוד לנתניה, זו הקבוצה היחידה שלחצה על מכבי בשטח שלה, גרמה להגנה שלה לאבד כדורים, אני חושב שהם היו ראויים לתיקו ואף מעבר לזה".

מאותו רגע שרף העלה הילוך וחתך את פאקו: "הוא חוצפן, הוא בא למשחק ליגה ועושה את כל החילופים שלו, למה הוא אומר שוורמוט צריך להוכיח את עצמו במקום לחבק אותו, מכבי שילמה עליו כל כך הרבה כסף". 
 
שרף לא עצר בזה והמשיך לירות: "למה הוא לא פתח עם זהבי? מה זה הזלזול הזה, אתמול התפללתי שמכבי ת"א תפסיד בגלל פאקו, אם אני הבעלים אין לו שום סיכוי לאמן את אצלי. אם פאקו ייקח תואר זה בגלל השחקנים".
 
לסיום שרף שוב התקומם ושלח מסר לק"ש: "האליפות לא בטוחה, אם מכבי תמשיך ברוטציה. רוני לוי לימד אתמול את הכדורגל הישראלי איך צריך לשחק נגד מכבי. היא לא כל כך גדולה, הבעיה שיש מעט מאמנים טובים שמאמינים שאפשר לנצח, אם הם היינו מאמינים ולא מסתגרים, הכל היה נראה אחרת".