מי היה מאמין, פארמה שנחשבת לאחת הקבוצות המפורסמות בסרייה A וזכתה בתארים רבים נמכרה ביורו אחד לאיש העסקים ג'יימפיירו מאנטי. הקבוצה שלא שילמה משכורות לשחקנים ולצוות האימון מאז הקיץ האחרון.

פייטרו דוקה איש העסקים שהחזיק עד כה בקבוצה מסר שהיא נרכשה ביורו אחד כפי שהוא רכש אותה מוקדם יותר העונה. "הבעיה הם החובות הגדולים של הקבוצה", אמר הבעלים. לפני כן הבעלים של הקבוצה היו טומאסו ג'ירארדי וראזט טאצ'י. מאנטי התחייב לשלם את כל החובות.
היה יום קשה, אבל הצלחנו להגיע להסכמה אמר הבעלים החדש לטלוויזיה של פארמה. הקבוצה המדורגת אחרונה בליגה היא יורדת ודאית אחרי שהיא מדורגת אחרונה עם 9 נקודות בלבד.

האיטלקים מנסים למצוא מיהו אותו בעלים מסתורי ולא ממש הצליחו להבין. מאנטי הוא בעל חברה מסתורית בשם "מאפי גרופ" והוא שותף בה 50 אחוז עם איזבלי קאמפורזי. יש לו משרד בעיר הסלובנית נובה גוריצה כנראה בגלל ענייני מיסים. לפי בדיקת העיתונות האיטלקית, היא עסקה ביעוץ לחברת הגז הרוסית "גאספרום" והיא אפילו לא העסיקה עובדים ושוויה רק 7500 יורו.

נראה שלאוהדי פארמה המסכנים שראו את אנטוניו קסאנו עוזב את הקבוצה בגלל שלא קיבל משכורות 7 חודשים אין הרבה מה לשמוח. לבעלים של הקבוצה יש עוד שתי חברות שנותנות שירותי ניקיון ורפואה.