1 – ליביו אנטל הרומני כבש כבר בהופעת הבכורה שלו בבית"ר ירושלים. הזר האחרון שהבקיע בפרמיירה שלו במדי הקבוצה עמד מהעבר השני במדי הפועל חיפה – זרקו קוראץ', שכבש בפנדל נגד באר שבע בבמחזור הראשון. זה לא עזר לו כדי לסיים את העונה בבירה.

 

1 – התיקו המאופס של מכבי חיפה בעכו היה המשחק הראשון של הירוקים העונה בלי אף שער. לפחות בזה יכולים להתנחם האוהדים.

 

2 – מחצית מתוך ארבעת השערים של שובל גוזלן היו במשחקים בין הפועל ת"א והפועל רעננה. בשני המקרים הוא הגיע כאורח, אבל באחד לבש את האדום של התל אביבים והשני במדי הקבוצה מהש

 

2 – המשחק בין אשדוד לבאר שבע היה השני בשנתיים האחרונות שנגמרו בתיקו 2:2, אחרי שאחת הקבוצות כבר הובילה בשני שערים.

 

3 – בית"ר ירושלים אוהבת את איצטדיון סמי עופר. בשלושת המשחקים שלה העונה במגרש הנפלא בכרמל היא לא הפסידה: פעמיים ניצחה ופעם נוספת סיימה בתיקו בדקה ה-90. במילים אחרות: בשלושה משחקים שם היא השיגה מחצית מהנקודות שהשיגה בתשעה משחקים בבית האמיתי שלה. חומר למחשבה לעונש הרדיוס הבא של הצהובים-שחורים.

4 – בכל ארבעת המפגשים של מכבי נתניה מול שתי מוליכות הליגה, קריית שמונה ומכבי ת"א, היא כבשה ראשונה, אך לא הצליחה לנצח. השבוע לפחות היא סיימה בתיקו, אחרי שבכל שלושת הקודמים נוצחה.

 

5 - חמישה שחקנים כבשו צמדים במחזור ה-21. מהראן לאלה הוא היחיד שהפסיד. לידור כהן היה שהעניק לקבוצתו ניצחון חוץ. 

 

7 – עידן בראון הפך למאמן השביעי שמסיים את דרכו העונה, אחרי השלישייה השביעית שספגה הפועל פתח תקווה. בכל העונה שעברה אגב פוטרו/התפטרו רק ארבעה.

9 – שליש מתוך 27 השערים שהובקעו במחזור ה-21 נכבשו על ידי שחקנים שהשתייכו בשלב כזה או אחר למכבי חיפה: עדן בן בסט, שמעון אבוחצירה, שלומי ארבייטמן, שובל גוזלן, ירו בלו, מתן אוחיון ושחר הירש. זאת, כאמור, במחזור שבו חיפה עצמה לא מצאה את הרשת.

 

9 – בתשעה משחקים העונה הבקיעה מכבי ת"א שלישייה. בשמונה הקודמות זה נגמר גם בשלוש נקודות, הפעם באחת בלבד.

 

11 - הצמד של שלומי ארבייטמן היה השלישי שלו העונה וה-11 בליגת העל. לחלוץ האדום יש כבר 85 שערים בליגה – ראשון מבין הפעילים.

27 - המחזור ה-21 היה הפורה ביותר העונה עם 27 שערים – אחד יותר מאשר במחזור השלישי.

 

82 - ערן זהבי, שפתח על הספסל בנתניה, הגיע ל-82 גולים בליגת העל, אבל השער הנפלא שכבש היה שער השדה הראשון שלו ב-2015.

 

730 - השער של לארי קאיודה השבוע שבר רצף של 730 דקות בלי ספיגה של מכבי ת"א. שער הליגה הקודם שהיא ספגה היה בשנת 2014, וגם אז היא הגיבה בשלישייה (1:3 נגד הפועל פ"ת).